بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و رضایت مندی مشتریان در بانک های دولتی خصوصی شده شهر ایلام (مطالعه موردی بانک های ملت، تجارت و صادرات)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و رضایت مندی مشتریان در بانک های دولتی خصوصی شده شهر ایلام (مطالعه موردی بانک های ملت، تجارت و صادرات) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و رضایت مندی مشتریان در بانک های دولتی خصوصی شده شهر ایلام (مطالعه موردی بانک های ملت، تجارت و صادرات)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و رضایت مندی مشتریان در بانک های دولتی خصوصی شده شهر ایلام (مطالعه موردی بانک های ملت، تجارت و صادرات)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و رضایت مندی مشتریان در بانک های دولتی خصوصی شده شهر ایلام (مطالعه موردی بانک های ملت، تجارت و صادرات) :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی کارکنان و رضایت مندی مشتریان بانک های دولتی خصوصی شده شهر ایلام می باشد. روش پژوهش حاضر، توصیفی – همبستگی است. جامعه مورد مطالعه شامل ۴۲۰ کارمند و ۴۵۰۰ نفر مشتری می باشد. نمونه از روش نمونه گیری تصادفی ساده و بر اساس جدول کرجسی و مورگان تعداد ۲۰۱ کارمند و تعداد ۳۵۴ نفرمشتری شد که در نهایت با حذف پرسشنامه های مخدوش تعداد ۳۶۰ پرسشنامه مورد استفاده قرار گرفت. ابزار تحقیق شامل ۲ پرسشنامه فرهنگ سازمانی و رضایت مندی مشتریان بوده که از روایی و پایایی مناسب برخوردار بودند. جهت تجزیه وتحلیل داده ها از ضریب همبستگی پیرسون استفاده شد. نتایج نشان داد که رابطه مثبت و معناداری بین فرهنگ سازمانی کارکنان با رضایت مندی مشتریان وجود دارد (p<0/05).

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.