بررسی رابطه بین بازاریابی اخلاقی و عملکرد مشتریان بانک ملی شهرستان ایلام


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
13 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین بازاریابی اخلاقی و عملکرد مشتریان بانک ملی شهرستان ایلام دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین بازاریابی اخلاقی و عملکرد مشتریان بانک ملی شهرستان ایلام  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین بازاریابی اخلاقی و عملکرد مشتریان بانک ملی شهرستان ایلام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین بازاریابی اخلاقی و عملکرد مشتریان بانک ملی شهرستان ایلام :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف از انجام پژوهش حاضر بررسی رابطه بین بازاریابی اخلاقی و عملکرد مشتریان بانک ملی شهرستان ایلام می باشد. پژوهش حاضر از لحاظ هدف کاربردی واز لحاظ روش انجام تحقیق توصیفی- همبستگی بوده است. جامعه آماری این پژوهش کلیه مشتریان بانک ملی می باشد که از خدمات این بانک استفاده می کنند. در این پژوهش تعداد ۱۹۶نفر از بین مشتریان به روش تصادفی ساده به عنوان نمونه انتخاب شدند.ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه می باشد. برای تجزیه و تحلیل پرسشنامه ها،از نرم افزار SPSS بهره برده شد. به منظور بررسی داده ها ازروش های آماری توصیفی (توزیع فراوانی، درصد فراوانی، میانگین) استفاده شد. به منظور تجزیه و تحلیل آمار استنباطی پس از آزمون نرمال بودن داده ها با استفاده از آزمون کلموگروف اسمیرنف (k-s) از آزمون همبستگی اسپیرمن استفاده گردید. نتایج حاصل از آزمون فرضیات نشان داد که ابعاد بازاریابی اخلاقی بر عملکرد مشتریان بانک ملی رابطه مثبت و معناداری دارد. همچنین نتایج نشان داد که ابعاد بازاریابی اخلاقی شامل ( بازاریابی توصیفی، هنجاری و تحلیلی با رضایت، وفاداری و رفتار شهروندی مشتریان رابطه مثبت و معناداری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.