بررسی تاثیر آگاهی برند و اعتبار برند بر نیات وفاداری با تبیین نقش ارزش ادارک شده و تعهد به برند در شرکت بیمه ایران (مطالعه موردی: شرکت بیمه ایران در شهر یاسوج)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر آگاهی برند و اعتبار برند بر نیات وفاداری با تبیین نقش ارزش ادارک شده و تعهد به برند در شرکت بیمه ایران (مطالعه موردی: شرکت بیمه ایران در شهر یاسوج) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر آگاهی برند و اعتبار برند بر نیات وفاداری با تبیین نقش ارزش ادارک شده و تعهد به برند در شرکت بیمه ایران (مطالعه موردی: شرکت بیمه ایران در شهر یاسوج)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر آگاهی برند و اعتبار برند بر نیات وفاداری با تبیین نقش ارزش ادارک شده و تعهد به برند در شرکت بیمه ایران (مطالعه موردی: شرکت بیمه ایران در شهر یاسوج)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر آگاهی برند و اعتبار برند بر نیات وفاداری با تبیین نقش ارزش ادارک شده و تعهد به برند در شرکت بیمه ایران (مطالعه موردی: شرکت بیمه ایران در شهر یاسوج) :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

در عصر حاضر ارزش نام و نشان های تجاری یک عامل کلیدی و تعیین کننده در ارزش شرکت می باشد، در حالی که بزرگترین چالش صنعت بیمه در ایران، این است که برندهای بیمه (شرکت های بیمه) به صورت سنتی در بازار جایگاه یابی شده اند. هدف از انجام این تحقیق، بررسی تاثیر آگاهی برند و اعتبار برند بر نیات وفاداری با تبیین نقش ارزش ادارک شده و تعهد به برند در شرکت بیمه ایران است. و برای استخراج مدل مفهومی، نظریه ها ومدل های مرتبط با موضوعات وتحقیقات پیشین به طور گسترده مورد بررسی قرار گرفت و فرضیاتی با توجه به مدل مفهومی مطرح شد. به همین منظور محقق، ۳۸۴ پرسشنامه را بین مشتریان بیمه ایران در شهر یاسوج، به روش نمونه گیری در دسترس توزیع نمود. و برای تحلیل داده های جمع آوری شده از نرم افزار spss جهت آمار توصیفی و از نرم افزار lisrel و pls جهت آزمون تحلیل عاملی تاییدی و معادلات ساختاری استفاده کرده است. و نتایج فرضیه ها نشان داد: آگاهی برند باعث ایجاد وفاداری در مشتری و ارتقا ارزش ادراک شده آن ها می شود هم چنین اعتبار برند می تواند نیات وفاداری مشتریان را از طریق تعهد به برند تحت تاثیر قرار دهد و این در حالی است که آگاهی برند بر نیات وفاداری از طریق ارزش ادراک شده تاثیر نداشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.