ارتباط بین تغییر پذیری بازار محصول با تغییر پذیری ارزش شرکت در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارتباط بین تغییر پذیری بازار محصول با تغییر پذیری ارزش شرکت در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارتباط بین تغییر پذیری بازار محصول با تغییر پذیری ارزش شرکت در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارتباط بین تغییر پذیری بازار محصول با تغییر پذیری ارزش شرکت در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارتباط بین تغییر پذیری بازار محصول با تغییر پذیری ارزش شرکت در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف اصلی تحقیق حاضر، اثر رقابت بازار محصول باتغییرپذیری ارزش شرکت درشرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران است.تحقیق حاضر از نوع تحقیق های توصیفی- همبستگی می باشد و برای آزمون فرضیات از اطلاعات ۱۱۵ شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران طی دوره زمانی ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۲ و با بهره گیری از روش تجزیه وتحلیل لجستیک استفاده شده است. در این پژوهش برای جمع آوری اطلاعات از روش کتابخانه ای استفاده شد. پژوهش حاضر دارای یک فرضیه تحت عنوان بین تغییر پذیری بازار محصول با تغییر پذیری ارزش شرکت رابطه معنی داری وجود دارد،دارند، که بر اساس نتایج تحلیل رگرسیونی مدل (فرضیه) بین تغییر پذیری بازار محصول با تغییر پذیری ارزش شرکت رابطه معنی دار و مثبت وجود دارد، بنابراین فرضیه مورد قبول است.که این با نتایج پژوهش گانی و همکاران (۲۰۱۱) برندر و لویس(۱۹۸۶) و چوالیر(۱۹۹۳) و مطابقت دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.