نقش مدیریت ارتباط با مشتری در توانمندسازی کارکنان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش مدیریت ارتباط با مشتری در توانمندسازی کارکنان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش مدیریت ارتباط با مشتری در توانمندسازی کارکنان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش مدیریت ارتباط با مشتری در توانمندسازی کارکنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش مدیریت ارتباط با مشتری در توانمندسازی کارکنان :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

سازمانهای امروز تحت تأثیر عواملی از قبیل افزایش رقابتهای جهانی و دگرگونیهای ناگهانی هستند. چراکه نیازمند مدیریت ارتباط با مشتری می باشند. بنابراین اگر سازمانی بخواهد در عرصه رقابت پیشتازباشد باید از نیروی انسانی متخصص ، خلاق و با انگیزه بالا برخوردار باشد. منابع انسانی ثروت واقعی یک سازمان را تشکیل می دهند. توانمند سازی کارکنان یکی از ابزارهای مؤثر برای مدیریت بهتر ارتباط با مشتری و استفاده بهینه از ظرفیت ها و توانایی های فردی و گروهی آنها در راستای اهداف سازمانی است. که در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.