عوامل تاثیرگذار بر عملکرد برند در صنعت مواد غذایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل تاثیرگذار بر عملکرد برند در صنعت مواد غذایی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل تاثیرگذار بر عملکرد برند در صنعت مواد غذایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل تاثیرگذار بر عملکرد برند در صنعت مواد غذایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل تاثیرگذار بر عملکرد برند در صنعت مواد غذایی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

در محیط به شدت رقابتی صنعت موادغذایی حفظ و توسعه سهم بازار نتیجه عملکرد برند است . بنابراین شناسایی عوامل اثرگذار بر عملکرد برند موضوع مهمی در تصمیمات راهبردی بازاریابی تلقی میشود.این مطالعه با استفاده طرح پژوهش از نوعتوصیفی و تحلیلی و اط شاخه همبستگی انجام شدداده ها از طریق پرسشنامه ۵۳ سوالی از ۳۵ مدیران کارخانجات صنایع غذایی در شهر اصفهان جمع آوری شد. پایایی متغیر های مکنون همگی در دامنه قابل قبول قرار دارند. دراین راستا، بر اساس ادبیات تحقیق مدلی برای نشان دادن تأثیر سرمایه های ناملموس بر قابلیت های مدیریت و تاثیر قابلیت های میدیریت برعملکرد برند طراحی و با استفاده از نرم افزار پی ال اس) PLS ( مورد آزمون قرار گرفت. براساس نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده های پرسشنامه ، مشخص شد که سرمایه انسانی وسرمایه اطلاعاتی و سرمایه سازمانی اثر مثبتی بر قابلیت های مدیریت دارد و سرمایه ارتباطی تاثیری بر قابلیت های مدیریت ندارد. در نهایت قابلیت های مدیریت برند تاثیر مثبتی بر عملکرد برند دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.