تحلیل بازار و طراحی استراتژی های بازاریابی ویژه معرفی یک مرکز تخصصی پزشکی زنان و زایمان به مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل بازار و طراحی استراتژی های بازاریابی ویژه معرفی یک مرکز تخصصی پزشکی زنان و زایمان به مشتریان دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل بازار و طراحی استراتژی های بازاریابی ویژه معرفی یک مرکز تخصصی پزشکی زنان و زایمان به مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل بازار و طراحی استراتژی های بازاریابی ویژه معرفی یک مرکز تخصصی پزشکی زنان و زایمان به مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل بازار و طراحی استراتژی های بازاریابی ویژه معرفی یک مرکز تخصصی پزشکی زنان و زایمان به مشتریان :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

همراه با تبدیل دانش پزشکی به یک کسب و کار تجاری پرسود و در پی آن ایجاد جو رقابتی بسیار شدید، بحث سلامت انسانها به شدت به مقوله ای داغ، در راستای تجارت و کسب درآمد، تبدیل شدهاست. توجه بیشتر به جنبه تجاری دانش پزشکی نیزدر بسیاری موارد منجر به کاهش کیفیت خدمات ارائه شده از سوی پزشکان گردیده است زیرا در این شرایط تعدادی از پزشکان وقت چندانی را برایبررسی وضعیت جسمانی بیماران خود قرار نداده و بیشتر به تعدد ویزیت های انجام شده و در نتیجهکسب درآمد بیشتر می اندیشند. در این پژوهش قصد بر آنست که به بررسی وضعیت خدمات ارائه شدهاز سوی متخصصان زنان و زایمان پرداخته و در ادامه به تبیین یک برنامه استراتژی بازار یابی جامع برای راه اندازی و معرفی کسب و کار جدید یک پزشک متخصص زنان و زایمان پرداخته شود. در همینراستا با جمع بندی حاصل از نگاه به توانمندی های مرکز، رفتار مشتریان و بررسی رقبا به تحلیلی جامع از بازارخواهیم رسید . این تحلیل جامع ،دستمایه برنامه ریزی بازاریابی و تدوین استراتژی های بازاریابیخواهد بود . پس از بررسی نهایی برای یافتن استراتژی های عملیانی از ماتریس SWOT استفاده می شود. این تحقیق از نوع کاربردی بوده و روش تحقیق توصیفی- پیمایشی می باشد. هدف نهایی از تدویناستراتژی ها ، سودآوری دو جانبه بین پزشک و بیماران ، پیشتازی در پیاده سازی الزامات قانونی و ارایه خدمات بهتر ، ارتقا رضایتمندی مشتریان ، بهره مندی از مزایای مستند سازی ، نظم دادن به کارها ،بهبود مستمر ، ممیزی داخلی و خارجی برنامه ها و ارتقا کیفیت ارائه خدمات می باشد. نتایج کاربردی بدست آمده از این طرح می تواند مورد استفاده ی سرمایه گزاران و پزشکان فعال در بخش ارائه ی خدمات بهداشتی- درمانی قرار بگیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.