تأثیر استفاده از بازاریابی رابطه مند در نمایشگاه های تخصصی با بررسی عوامل اجتماعی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
10 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تأثیر استفاده از بازاریابی رابطه مند در نمایشگاه های تخصصی با بررسی عوامل اجتماعی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تأثیر استفاده از بازاریابی رابطه مند در نمایشگاه های تخصصی با بررسی عوامل اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تأثیر استفاده از بازاریابی رابطه مند در نمایشگاه های تخصصی با بررسی عوامل اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تأثیر استفاده از بازاریابی رابطه مند در نمایشگاه های تخصصی با بررسی عوامل اجتماعی :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

هدف تحقیق حاضر،بررسی تأثیر استفاده از بازاریابی رابطه مند در نمایشگاه های B2B با بررسی عوامل اجتماعی است . این پژوهش از نظر هدف کاربردی و بر اساس ماهیت و روش انجام یک پژوهش پیمایشی و شیوه پژوهش توصیفی – تحلیلی می باشد.ابزار گردآوری داده مصاحبه با مجریان نمایشگاه و توزیع پرسش نامه بوده است. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات از روشهای آمار توصیفی و جهت آزمون نرمال بودن متغیرها از آزمون اندرسون- دارلینگ استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان می دهد که به غیر ازتبادل اطلاعات که بر اعتماد در کیفیت رابطه تأثیر ندارد، سایر متغیرها ی عوامل اجتماعی بر اجزای کیفیت رابطه تأثیر مثبت داشته که در نتیجه آن کیفیت رابطه نیز به نوبه خود بر تعاملات آتی تأثیر مثبت دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.