اهمیت بازاریابی داخلی و بازاریابی رابطه مند و تاثیر آنها بر عملکرد سازمانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اهمیت بازاریابی داخلی و بازاریابی رابطه مند و تاثیر آنها بر عملکرد سازمانی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اهمیت بازاریابی داخلی و بازاریابی رابطه مند و تاثیر آنها بر عملکرد سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اهمیت بازاریابی داخلی و بازاریابی رابطه مند و تاثیر آنها بر عملکرد سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اهمیت بازاریابی داخلی و بازاریابی رابطه مند و تاثیر آنها بر عملکرد سازمانی :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف از انجام پژوهش حاضر، بررسی تاثیر بازاریابی داخلی و بازاریابی رابطه مند بر عملکرد سازمانی است. تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر گردآوری اطلاعات پیمایشی است. جامعه آماری تحقیق شاملبازاریابان و فروشندگان پخش مواد غذایی در استان تهران می باشد. برای نمونه گیری از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده گردید حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران بدست آمد و تعداد ۵۸۳ نفراز فروشندگان به عنوان نمونه در نظر گرفته شدند. ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه بود که از پرسشنامه بازاریابی داخلی استفاده گردید. پرسشنامه شامل بازاریابی داخلی، بازاریابی رابطه مند، رضایتشغلی، مشتری گرایی، عملکرد سازمانی است. داده های جمع آوری شده از پرسشنامه ها با استفاده از تکنیک معادلات ساختاری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و برای تجزیه و تحلیل دادها از نرم افزار لیزرل استفاده شد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.