ارزشیابی و تحلیل مؤلفه های مدیریت نوآوری در خدمات مطالعه موردی: آریا رسانه تدبیر شاتل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزشیابی و تحلیل مؤلفه های مدیریت نوآوری در خدمات مطالعه موردی: آریا رسانه تدبیر شاتل دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزشیابی و تحلیل مؤلفه های مدیریت نوآوری در خدمات مطالعه موردی: آریا رسانه تدبیر شاتل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزشیابی و تحلیل مؤلفه های مدیریت نوآوری در خدمات مطالعه موردی: آریا رسانه تدبیر شاتل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزشیابی و تحلیل مؤلفه های مدیریت نوآوری در خدمات مطالعه موردی: آریا رسانه تدبیر شاتل :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

سهم خدمات در کلیه فعالیت های اقتصادی در جهان در حال افزایش است، ساده ترین شاخص در این زمینه، ترکیب تولیدناخالص داخلی کلیه اقتصادهای جهان، چه اقتصادهای جهانی چه اقتصادهای پیشرفته و چه اقتصادهای در حال توسعه است.امروزه همزمان با افزایش سهم خدمات در کلیه ی اقتصادهای جهان، نقش نوآوری نیز به عنوان عامل ایجاد کننده مزیت رقابتیدر بنگاه های خدماتی افزایش یافته است و در این مسیر، این خدمات نوآور محور است که سهم اصلی را در افزایش بهره وریاین بنگاه ها به خود اختصاص داده است. لذا در چنین فضایی، سازمان های ارائه کننده خدمات به مشتریان میبایستی بدنبالاستقرار نظام مدیریت نوآوری خدمات در سازمان خود و انجام فعالیت های نوآورانه باشند.در این مقاله پس از شرح مطالبی پیرامون نوآوری، نوآوری در خدمات و مدیریت آن، سعی شده است از طریق جمع آوری اطلاعات از طریق پرسشنامه با استفاده از مدل جوتید خدمات در ۵ بعد، با ارزشیابی و تحلیل مؤلفه های مدیریت نوآوری خدمات در شرکت آریا رسانه تدبیر شاتل که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات و اینترنت فعالیت می کند وضعیت شرکت را مشخص و میزان شکاف موجود را تعیین و راهکارهایی جهت بهبود وضع موجود ارائه نماییم. نتایج نشان دهنده آن است که این شرکت در بعد فرایند ها نسبت به سایر ابعاد در وضعیت بهتری قرار داشته و در بعد فناوری ها پایین ترین امتیاز راکسب نموده است و نیاز به ارائه راهکارهای بهبود قویتری میباشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.