ارائه مدلی نوین جهت بررسی تاثیر ارزش از نگاه مشتری بر ارزش چرخه عمر مشتری به واسطه کیفیت رابطه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه مدلی نوین جهت بررسی تاثیر ارزش از نگاه مشتری بر ارزش چرخه عمر مشتری به واسطه کیفیت رابطه دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه مدلی نوین جهت بررسی تاثیر ارزش از نگاه مشتری بر ارزش چرخه عمر مشتری به واسطه کیفیت رابطه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدلی نوین جهت بررسی تاثیر ارزش از نگاه مشتری بر ارزش چرخه عمر مشتری به واسطه کیفیت رابطه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه مدلی نوین جهت بررسی تاثیر ارزش از نگاه مشتری بر ارزش چرخه عمر مشتری به واسطه کیفیت رابطه :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

ارزش مشتری، یکی از مهمترین دارایی های نامشهود و یک منبع مزیت رقابتی برای سازمان ها است و مبنایی برای فرموله کردن استراتژی های سازمان می باشد. در این پژوهش، سعی شده است با بررسیمطالعات و پژوهش های محققان پیشین، مدلی نوین جهت سنجش ارزش چرخه عمر مشری )وفاداری، مصرف، تبلیغات شفاهی، تکرار مجدد خرید( پیشنهاد می شود. تحقیقاتی که پیرامون این موضوع در سالهای اخیر توسط محققین در داخل و خارج کشور انجام گردیده شده، مورد بررسی قرار گرفته و سپس مدلی شامل متغیرهایی چون ارزش از نگاه مشتری، کیفیت رابطه با مشتری و ارزش چرخه عمر مشتریپیشنهاد گردیده است. در این مدل روابط بین متغیرها پیشنهاد شده است که محققان آتی می توانند در تحقیقات خود در سازمان ها/ شرکت های مختلف مدل را مورد بررسی قرار دهند و با استفاده از نتایج بدست آمده، به مدیران پیشنهاداتی ارائه کرد که موجب ارزش بیشتر عمر مشتری )وفاداری، تبلیغات و تکرار خرید مشتری( گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.