اثرات تکنولوژی سلف سرویس بر ارزش و آمادگی مشتری درخصوص کاربرد بانکداری اینترنتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثرات تکنولوژی سلف سرویس بر ارزش و آمادگی مشتری درخصوص کاربرد بانکداری اینترنتی دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثرات تکنولوژی سلف سرویس بر ارزش و آمادگی مشتری درخصوص کاربرد بانکداری اینترنتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثرات تکنولوژی سلف سرویس بر ارزش و آمادگی مشتری درخصوص کاربرد بانکداری اینترنتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثرات تکنولوژی سلف سرویس بر ارزش و آمادگی مشتری درخصوص کاربرد بانکداری اینترنتی :

تعداد صفحات :۳۲

چکیده مقاله:

تکنولوژی سلف سرویس کانال جدیدی از انجام معاملات بدون هیچگونه ارتباط متقابل و رودررو بین فروشنده و مشتری است و لزوماً این فعالیتهای سلف سرویس بایستی توسط خود مشتری تکمیل گردد. شرکتها و خصوصاً مؤسسات مالی و بانکها میکوشند با هرچه بیشتر استفاده کردن مشتریانشان از این تکنولوژیها سودآوری و منافعشان را بالا ببرند. مهمترین مثالی را که میتوان از تکنولوژیهای سلف سرویسنام برد، صنعت بانکداری و علی الاخصوص بانکداری اینترنتی میباشد که نوآوری و پیشرفت مهمی بر مبنای تکنولوژیهای جدید است و باعث تغییرات مهمی در الگوی مصرف مشتریان در صنعت بانکداری شده است.تحقیقات در گذشته صرفاً به سمت پذیرش تکنولوژیهای سلف سرویس توسط مشتریان بود و هیچگونه ایده یا تفکری در خصوص احتمال عدم پذیرش یا رد آن برای استفادهی مستمر آنها انجام نشده بود که می-توانست از مشکلات و یا ریسکهایی که در طول استفاده برای مشتریان به وجود بیاید از آن نام برد. تکنولوژیهای سلف سرویس دارای مزایا و منافع قابل توجهای میباشد، مانند: راحتی، صرفهجویی زمانی وپولی، خودکنترلی، خویشتن شناسی و….که در این تحقیق سعی شده در مورد آنها مطالبی آورده شود و هدف اصلی در این تحقیق بررسی اثرات تکنولوژی سلف سرویس بر ارزش و آمادگی مشتری است و اینکهچگونه منافعی که از آن ذکر شد میتواند باعث بالارفتن ارزشها و آمادگی مشتری برای استفاده از آن به خصوص در بانکداری اینترنتی شود. پیشرفتهای تکنولوژی به صورت بنیادی جهان را دگرگون ساخته استو روش و طریقهای را که افراد در امور تجاری و شخصی رفتار میکنند تغییر داده است. شرکتهایی که از تکنولوژی سلف سرویس استفاده میکنند تأکید بر افزایش قدرت مشتری مینمایند.مشتریان چه به سیستمهای سلف سرویس علاقهمند باشند، چه نباشند، هر روز بیشتر از روز قبل به این فناوری عادت میکنند، هرچند بسیاری از مصرف کنندگان هنوز تمایل دارند به جای روبرویی با یک دستگاهبا یک انسان صحبت نمایند ولی خیلی از مردم، به خصوص افراد جوانتر که با اینترنت و تکنولوژیهای نوین رشد کردهاند، علاقه دارند تا کارها را خودشان انجام دهند. دلیل اصلی اشتیاق شرکتها برای استفاده از سلف سرویس، کاهش هزینهها میباشد. براساس گزارش مؤسسهی تحقیقاتی سامیت، هزینهی نقل و انتقالات مالی از طریق کیوسکهای سلف سرویس برابر با یک دهم هزینهی نقل و انتقالات با استفاده از نیروی انسانی میباشد. سهولتی که سلف سرویس به همراه میآورد همچنین باعث افزایش مشتریان شرکت- های ارائه دهنده خدمات از طریق سلف سرویس میگردد. اگر سیستم سلف سرویس به درستی ارائه گردد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.