مطالعه ی ماهیت استراتژی های قیمت گذاری و رابطه ی آن با فعالیت های بازاریابی در شرکت های تولیدی و خدماتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه ی ماهیت استراتژی های قیمت گذاری و رابطه ی آن با فعالیت های بازاریابی در شرکت های تولیدی و خدماتی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه ی ماهیت استراتژی های قیمت گذاری و رابطه ی آن با فعالیت های بازاریابی در شرکت های تولیدی و خدماتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه ی ماهیت استراتژی های قیمت گذاری و رابطه ی آن با فعالیت های بازاریابی در شرکت های تولیدی و خدماتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه ی ماهیت استراتژی های قیمت گذاری و رابطه ی آن با فعالیت های بازاریابی در شرکت های تولیدی و خدماتی :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

قیمت گذاری یکی از ابعاد کلیدی و مهم در بازار بوده و عنصری مهم در موفقیت و شکست شرکتها محسوب میشود، و بسیاری از شرکتها بدلیل عدم توجه به قیمت گذاری با شکست مواجه شده اند. لازم است که مدیران امروز مساله قیمت گذاری و تعیین قیمت را به عنوان یک مرحله استراتژیک و نه به عنوان یک تصمیم خودکار و سریع مدنظر داشته باشند. نداشتن یک استراتژی مناسب قیمت گذاری میتواند به فروش کمتر، از دست دادن مشتری، سهم بازار کمتر و کاهش سود منجر شود؛ بنابراین هدف از این پژوهش، مطالعه ی استراتژی های قیمت گذاری و رابطه ی آن با فعالیت های بازاریابی در شرکت های تولیدی و خدماتی در سطح شهر ارومیه می باشد که از بین هشت فرآیند بازاریابی معرفی شده به بررسی سه مورد از آنها یعنی مدیریت ارتباط بامشتری، خدمت به مشتری و اثر بخشی فعالیت های پیشبرد و ارتباط آن با استراتژی های قیمت گذاری خواهیم پرداخت. با توجه به نرمال بودن داده های بدست آمده از جامعه آماری و استفاده از روشهای پارامتری و ضریب همبسدتگی پیرسون به آزمون فرضیات پرداختیم که نتایج حاکی از تایید رابطه بین تمام متغیرهای مستقل و وابسته پژوهش داشت؛ به عبارتی رابطه معنی داری بین استراتژی های قیمت گذاری و فعالیت های بازاریابی وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.