مطالعه عوامل موثر بر استراتژی های تکنولوژیک شرکت به پخش استان سیستان و بلوچستان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مطالعه عوامل موثر بر استراتژی های تکنولوژیک شرکت به پخش استان سیستان و بلوچستان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مطالعه عوامل موثر بر استراتژی های تکنولوژیک شرکت به پخش استان سیستان و بلوچستان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه عوامل موثر بر استراتژی های تکنولوژیک شرکت به پخش استان سیستان و بلوچستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مطالعه عوامل موثر بر استراتژی های تکنولوژیک شرکت به پخش استان سیستان و بلوچستان :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
هدف از انجام این تحقیق، مطالعه عوامل موثر بر استراتژی های تکنولوژیک شرکت به پخش استان سیستان و بلوچستان می باشد، روش تحقیق، توصیفی – تحلیلی ، علی پس از وقوع مورد توجه محقق قرار گرفت .انجام تحقیق توصیفی از لحاظ روش گرد آوری اطلاعات را می توان به کتابخانه ای مشاهده ای و پیمایشی تقسیم کرد . در این تحقیق روش پیمایشی جهت گرد آوری اطلاعات استفاده شده است ، لذا آن را می توان در زمره تحقیق های میدانی قرار داد . جامعه آماری این پژوهش، مجموعه کارکنان شرکت به پخش که ازسیستم استراتژیک و تکنولوژیک اداری استقرار یافته در مجموعه سازمان برخوردار هستند ، می باشد که تعداد آنها درحجم کل ۲۴۶ نفرودرحجم نمونه ۱۴۷ نفر بوده و پرسشنامه ها بین آنها به صورت تصادفی توزیع گردید. ابزار گرداوری اطلاعات، مصاحبه و پرسشنامه می باشد که روایی پرسشنامه توسط اساتید مورد تایید و پایایی آن نیز با آزمون آلفای کرونباخ تایید شد. یافته های تحقیق نشان داد که همه شاخص های، سطح فعلی توانمندی های استراتژی، واحدهای استراتژیک، میزان جذابیت استراتژی و استراتژی های مؤثر بر استراتژی تکنولوژیک تاثیر دارند و از بین آنها استراتژی های موثر بیشترین و واحدهای استراتژیک کمترین تاثیر را دارد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.