عوامل موثر بر قصد خرید مصرف کننده برند چند ملیتی مطالعه موردی: مصرف کنندگان برند آدیداس در شهر تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل موثر بر قصد خرید مصرف کننده برند چند ملیتی مطالعه موردی: مصرف کنندگان برند آدیداس در شهر تهران دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل موثر بر قصد خرید مصرف کننده برند چند ملیتی مطالعه موردی: مصرف کنندگان برند آدیداس در شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل موثر بر قصد خرید مصرف کننده برند چند ملیتی مطالعه موردی: مصرف کنندگان برند آدیداس در شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل موثر بر قصد خرید مصرف کننده برند چند ملیتی مطالعه موردی: مصرف کنندگان برند آدیداس در شهر تهران :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

هدف از این تحقیق بررسی عوامل موثر بر قصد خرید مصرف کننده برند چند ملیتی مطالعه موردی: مصرف کنندگان برند آدیداس در شهر تهران است. تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی و از دسته تحقیقات توسعه ای است . از نظر روش گردآوری داده ها، روش مورد استفاده توصیفی پیمایشی می باشد. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه مصرف کنندگان برند آدیداس در شهر تهران است. با توجه به نامحدود بودن حجم جامعه، حجم نمونه ۳۸۴ نفر در نظر گرفته شده است. با توجه به اینکه در شهر تهران ۹ فروشگاه اصلی فروش محصولات آدیداس وجود دارد لذا از هر فروشگاه ۴۳ نفر به پرسشنامه به صورت تصادفی پاسخ خواهند داد. . در این تحقیق از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده می گردد . جهت تجزیه و تحلیل داده ها در این پژوهش از نرم افزار SPSS استفاده شد و با استفاده از روش های آمار توصیفی از قبیل رسم نمودارها،درصد جداول فراوانی، خواهیم پرداخت و جهت تجزیه و تحلیل و آزمون فرضیه ها از آزمون کولموگوف و روشهای آمار استنباطی پارامتری همچون آزمون رگرسیون استفاده شد. نتایج نشان داد که اثر هنجاری، آگاهی از برند، اعتبار شرکت، کیفیت درک شده و ارزش های عاطفی بر قصد خرید مصرف کننده برند چند ملیتی تاثیر معناداری دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.