رابطه فرهنگ و استراتژی با اثربخشی سازمانی در نمایندگی های گروه صنعتی ایران خودرو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه فرهنگ و استراتژی با اثربخشی سازمانی در نمایندگی های گروه صنعتی ایران خودرو دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه فرهنگ و استراتژی با اثربخشی سازمانی در نمایندگی های گروه صنعتی ایران خودرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه فرهنگ و استراتژی با اثربخشی سازمانی در نمایندگی های گروه صنعتی ایران خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه فرهنگ و استراتژی با اثربخشی سازمانی در نمایندگی های گروه صنعتی ایران خودرو :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

هدف از این تحقیق بررسی رابطه فرهنگ و استراتژی با اثربخشی سازمانی در نمایندگی های گروه صنعتی ایران خودرو است. این پژوهش سعی دارد با روشن کردن ارتباط میان دو عامل مهم سازمانی یعنی فرهنگ سازمانی و استراتژی سازمانی در نمایندگی های مجاز فروش و خدمات بعد از فروش گروه صنعتی ایران خودرو و همچنین مشخص کردن نحوه تاثیرگذاری این دو عامل بر اثربخشی سازمانی به عنوان شاخصی برای عملکرد سازمان سهمی در توسعه ادبیات مرتبط ایفا نماید به همین منظور ، تعداد ۷۴ نمایندگی مجاز از حوزه جغرافیایی شمال کشور یعنی استان گیلان ، استان اردبیل و منطقه غرب استان مازندران با تعداد کارکنان حدود ۱۳۰۰ نفر ، جهت بررسی رابطه میان استراتژی ، فرهنگ و اثربخشی سازمانی برگزیده شده و مورد بررسی قرار گرفتند داده های این پژوهش ، در سال ۱۳۹۱ گردآوری شده و ابزار جمع آوری اطلاعات نیز پرسشنامه بوده است از ۳۲۰ پرسشنامه توزیع شده در میان کارکنان شرکت های مورد بررسی ، تعداد ۳۰۶ پرسشنامه تکمیل و جمع آوری شد . روش انجام این تحقیق نیز ، توصیفی استنباطی و از نوع همبستگی می باشد . نتایج مطالعات ، حاکی از وجود رابطه مستقیم میان فرهنگ سازمانی ، استراتژی سازمانی و اثربخشی سازمانی در نمایندگی های ایران خودرو است . همچنین ، مشخص شد که استراتژی و فرهنگ سازمانی ، به طور معناداری در افزایش اثربخشی سازمانی در شرکت های مورد بررسی ، تاثیر می گذارند .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.