چارچوب استراتژی ها و جایگاه نام تجاری مشترک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 چارچوب استراتژی ها و جایگاه نام تجاری مشترک دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد چارچوب استراتژی ها و جایگاه نام تجاری مشترک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی چارچوب استراتژی ها و جایگاه نام تجاری مشترک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن چارچوب استراتژی ها و جایگاه نام تجاری مشترک :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

ادغام نام تجاری یک برنامه ریزی بازاریابی به منظور استفاده از نام های تجاری متعدد روی یک محصول یا خدمت است در واقع نام های تجاری تشکیل دهنده می توانند همدیگر را در رسیدن به اهدافشان یاری کنند ادغام نام تجاری یک تکنیک مشهور برای انتقال پیوند مثبت محصول یا نام تجاری یک شرکت به یک شرکت دیگر است در نبود یک استراتژی که به طور واضح تعریف شده باشد ادغام نام تجاری که اغلب با اهداف کوتاه مدت تصمیم میگیرد به شکست و بی اعتمادی منجر می شود در این مقاله عوامل حیاتی موفقیت استراتژی ادغام نام تجاری ماتریس موفقیت ادغام نام تجاری و به ترتیب استراتژی های ادغام نام تجاری را تعیین خواهیم کرد همچنین از موارد واقعی جهان برای نشان دادن ایده هایمان استفاده کرده ایم نهایتا این تحقیق با هدف ارائه ی یک سری سرنخ ها و چهارچوبی برای مطالعات آینده درباره ی موضوعات مربوط به ادغام نام تجاری صورت گرفته است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.