تبیین عوامل موثر بر پیاده سازی برنامه استراتژیک موردمطالعه:شرکت برق منطقه ای خراسان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تبیین عوامل موثر بر پیاده سازی برنامه استراتژیک موردمطالعه:شرکت برق منطقه ای خراسان دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تبیین عوامل موثر بر پیاده سازی برنامه استراتژیک موردمطالعه:شرکت برق منطقه ای خراسان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین عوامل موثر بر پیاده سازی برنامه استراتژیک موردمطالعه:شرکت برق منطقه ای خراسان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تبیین عوامل موثر بر پیاده سازی برنامه استراتژیک موردمطالعه:شرکت برق منطقه ای خراسان :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

همواره به دنبال تهیه و تدوین یک برنامه استراتژیک، موضوع پیاده سازی آن مطرح می شود.باتوجه به اینکه در طی سالیان گذشته برخی از سازمان ها بدلیل تدوین استراتژی مناسب و اجرای درست آن از موقعیت استثنایی در صحنه رقابت برخوردار شدند و در مقابل برخی از شرکت ها و سازمان های موفق به دلیل اجرای نامطلوب از جایگاه و موقعیت برتری که با تلاش فراوان بدست آورده بودند به موقعیتی معمولی و یا حتی تاسف بار تنزل یافتند.لذا نیاز به شناسایی و بررسی عوامل موثر بر پیاده سازی برنامه های استراتژیک احساس می شود از سال ها قبل تلاش های گسترده ای جهت تهیه وتدوین برنامه استراتژیک در شرکت برق منطقه ای خراسان آغاز گردیده،اما تاکنون عوامل موثر و میزان تاثیر آن بر پیاده سازی برنامه استراتژیک در این شرکت مورد شناسایی و بررسی قرار نگرفته است.لذا این تحقیق به شناسایی و بررسی عوامل موثر بر پیاده سازی برنامه استراتژیک در شرکت برق منطقه ای خراسان می پردازد که هدف آن ، کاربردی و ازنظر ماهیت، از نوع توصیفی- پیمایشی می باشد جهت گردآوری داده های مورد نیاز از ابزار مصاحبه و پرسشنامه استفاده شده که برمبنای آخرین نظریه های برآمده از ادبیات موضوع در حوزه مدیریت استراتژیک می باشد.بدین منظور پس از بررسی مبانی نظری و گردآوری اسناد و اطلاعات لازم ، مصاحبه ای با معاونین ومشاوران شرکت انجام گرفت که پس از آن پرسشنامه ی پژوهش با طیف لیکرت طراحی شد و در اختیار جامعه آماری با حجم نمونه ۲۳۴ نفری کارشناسان و مدیران ارشد قرار داده شد که از این تعداد ۲۲۱ نفر به طور صحیح به آن پاسخ دادند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.