تاثیر فناوری اطلاعات در بازاریابی هوشمند با رویکرد مدیریت دانش مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر فناوری اطلاعات در بازاریابی هوشمند با رویکرد مدیریت دانش مشتریان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر فناوری اطلاعات در بازاریابی هوشمند با رویکرد مدیریت دانش مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر فناوری اطلاعات در بازاریابی هوشمند با رویکرد مدیریت دانش مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر فناوری اطلاعات در بازاریابی هوشمند با رویکرد مدیریت دانش مشتریان :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف تاثیر فناوری اطلاعات در بازاریابی هوشمند با رویکرد مدیریت دانش مشتریان انجام گرفت.و از حیث هدف از نوع کاربردی می باشد. بنگاه های امروزی، با ورود فناروی های جدید اطلاعاتی و ارتباطی و تکنولوژی های جدید مبتنی بر وب توانسته اند، ضمن برقراری روابط بلند مدت با مشتریان خود، به نحو موثرتری اطلاعات و دانش مربوط به مشتریان خود را جمع آوری نموده و با پردازش به موقع اطلاعات، از این داده ها در حوزه های رقابتی خود بهره گیرند. دانش مشتری دارایی مهمی برای تمام کسب و کارها و مبداً بهبود زنجیره مشتری است. به اعتقاد صاحب نظران مدیریت روابط مشتری ۱ و کسب و کار هوشمند، داده های بدست آمده از ارتباط با مشتریان را میتواند به اطلاعاتی ارزشمند تبدیل نماید. به طور سنتی داده های مربوط به مشتریان از طریق تحقیقات بازاریابی و سیستمهای اطلاعاتی مدیریت جمع آوری و تفسیر میشوند. اگر این داده های جمع آوری شده، به طور مناسبی تحلیل شوند به منبع اطلاعاتی خوبی برای شرکت تبدیل میشوند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.