تاثیر ارزش ویژه برند بر واکنش مشتریان بیمه های اتومبیل در صنعت بیمه کشور مورد مطالعه: شرکت های بیمه ایران، آسیا و پارسیان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر ارزش ویژه برند بر واکنش مشتریان بیمه های اتومبیل در صنعت بیمه کشور مورد مطالعه: شرکت های بیمه ایران، آسیا و پارسیان دارای ۴۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر ارزش ویژه برند بر واکنش مشتریان بیمه های اتومبیل در صنعت بیمه کشور مورد مطالعه: شرکت های بیمه ایران، آسیا و پارسیان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر ارزش ویژه برند بر واکنش مشتریان بیمه های اتومبیل در صنعت بیمه کشور مورد مطالعه: شرکت های بیمه ایران، آسیا و پارسیان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر ارزش ویژه برند بر واکنش مشتریان بیمه های اتومبیل در صنعت بیمه کشور مورد مطالعه: شرکت های بیمه ایران، آسیا و پارسیان :

تعداد صفحات :۴۱

چکیده مقاله:

هدف: هدف از انجام این تحقیق بررسی میزان تاثیر ارزش ویژه برند بر واکنش مشتریان شرکت های بیمه ای ایران،آسیا و پارسیان نسبت به بیمه بدنه می باشد. روش شناسی تحقیق: روش این تحقیق استنتاجی، توصیفی، مقطعی بوده است. روش نمونه گیری این تحقیق خوشه ای چند مرحله ای می باشد. جامعه آماری این تحقیق شامل مشتریان شرکت های بیمه ای ایران،آسیا و پارسیان می باشد که تعداد آنها نامحدود می باشد. نمونه آماری این تحقیق را مشتریان شرکت های بیمه ای ایران، آسیا و پارسیان تشکیل می دهند که تعداد ۳۰۶ پرسشنامه بین آنها توزیع گردید جهت بررسی پایایی و نرمال بودن متغیرهای تحقیق از آزمون کلموگروف اسمیرنف استفاده شد برای تجزیه و تحلیل فرضیات از آزمون معادلات ساختاری و از نرم افزار spss17- lisrel8.8 استفاده شد در این راستا تنها میزان آگاهی از برند بیمه پارسیان بطور معنی داری بیشتر از دو شرکت دیگر بود و سایر متغیرها تقریبا یکسان بودند. همچنین نتایج بررسی فرضیات نیز حاکی از آن بود که کلیه فرضیات به جزء فرضیه تاثیر ارزش ویژه برند که حساسیت نسبت به قیمت را می سنجید، مورد تایید قرار گرفتند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.