بهبود مکاتبات الکترونیکی بین سازمانی با مؤلفه سرویس ECES
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بهبود مکاتبات الکترونیکی بین سازمانی با مؤلفه سرویس ECES دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بهبود مکاتبات الکترونیکی بین سازمانی با مؤلفه سرویس ECES کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بهبود مکاتبات الکترونیکی بین سازمانی با مؤلفه سرویس ECES،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بهبود مکاتبات الکترونیکی بین سازمانی با مؤلفه سرویس ECES :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
با گسترش استفاده از نرم افزارهای مدیریت محتوای سازمانی، ضرورت بهبود تبادل مکاتبات بین سازمانی جهت همکاری سازمانی بیش از پیش احساس می شود. با وجود بسترهایی برای تبادل مکاتبات سازمانی نظیر پروتکل ECE هنوز مشکلاتی از قبیل دخالت کاربر، تأخیر مصرف کاغذ، موازی کاری، عدم امکان ردیابی مکاتبات و مشکلات امنیتی وجود داشته و امکان همکاری سازمانی به شکل مناسبی فراهم نمی شود. استفاده از معماری مؤلفه سرویس جهت مدیریت محتوای سازمانی که دارای مزایای رویکرد سرویس گرایی از جمله سادگی، قابلیت استفاده مجدد، قابلیت همکاری و انعطاف پذیری است با افزایش چابکی ادغام از وب سرویس ها یک راه حل بهینه برای قابلیت همکاری بین سیستم ها و بسترهای ناهمگون تولید میکند. این در حالی است که سربار ناشی از سرویس ها را نداشته و هزینه های توسعه و نگهداری را به حداقل میرساند سرویس مؤلفه ECES که در بستر SCA انتشار می یابد استانداردهای ECE را پشتیبانی کرده و انجام مکاتبات الکترونیکی بین سازمان های ایران را میسر می نماید
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.