بررسی رابطه شاخص های مسئولیت اجتماعی با آمیخته بازاریابی سبز مورد مطالعه: شرکت فرآورده های لبنی پگاه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه شاخص های مسئولیت اجتماعی با آمیخته بازاریابی سبز مورد مطالعه: شرکت فرآورده های لبنی پگاه دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه شاخص های مسئولیت اجتماعی با آمیخته بازاریابی سبز مورد مطالعه: شرکت فرآورده های لبنی پگاه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه شاخص های مسئولیت اجتماعی با آمیخته بازاریابی سبز مورد مطالعه: شرکت فرآورده های لبنی پگاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه شاخص های مسئولیت اجتماعی با آمیخته بازاریابی سبز مورد مطالعه: شرکت فرآورده های لبنی پگاه :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف از این تحقیق بررسی رابطه مسئولیت اجتماعی با آمیخته بازاریابی سبز مورد مطالعه: شرکت فرآورده های لبنی پگاه است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و روش آن توصیفی پیمایشی و از نوع همبستگی می باشد. جامعه آماری این تحقیق ۱۱۶ نفر از کارکنان با مدرک کاردانی و بالاتر این شرکت است که با توجه به جدول مورگان ۹۲ نفر به پرسشنامه پاسخ خواهند داد. روش نمونه گیری نیز تصادفی ساده است. برای اطمینان از روایی تحقیق حاضر، پرسشنامه ی تنظیم شده که گویه های آنها از طریق مطالعه کتب، پایان نامه ها و بهره گیری از مقالات و پیشینه های مرتبط با آن و نیز بهره گیری از نظرات خبرگان بدست آمده است به استاد محترم راهنما و همچنین به تعدادی از صاحب نظران مرتبط ارائه گردید و پس از بررسی ها و بازبینی های مکرر استاد محترم راهنما ، توصیه های لازم در خصوص اصلاح، حذف و اضافه نمودن تعدادی از سوالات صورت پذیرفت تا نهایتاً پرسشنامه ی مورد نظر این تحقیق تهیه گردید. برای بررسی پایایی از روش آلفای کرونباخ استفاده شد. بدین منظور پیش آزمونی شامل ۳۰ پرسشنامه بین آزمودنیها توزیع شد و اقدام به محاسبه ی آلفای کرونباخ شده است . آلفای کرونباخ پرسشنامه بازاریابی سبز ۰/۷۵۴ و برای پرسشنامه مسئولیت اجتماعی ۰/۷۶۸ بدست آمد. از آزمون کولموگروف اسمیرنف مبنی بر نرمال بودن داده ها و آزمون همبستگی پیرسون استفاده شد. نتیجه آزمون فرضیات نشان داد که مسئولیت اجتماعی با آمیخته بازاریابی سبز مورد مطالعه: شرکت فرآورده های لبنی پگاه رابطه معناداری دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.