ارزشگذاری خدمات بانکداری تلفن همراه از دید مشتریان مورد مطالعه: بانک ملت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزشگذاری خدمات بانکداری تلفن همراه از دید مشتریان مورد مطالعه: بانک ملت دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزشگذاری خدمات بانکداری تلفن همراه از دید مشتریان مورد مطالعه: بانک ملت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزشگذاری خدمات بانکداری تلفن همراه از دید مشتریان مورد مطالعه: بانک ملت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزشگذاری خدمات بانکداری تلفن همراه از دید مشتریان مورد مطالعه: بانک ملت :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

خدمات بانکداری تلفن همراه یکی از انواع خدمات بانکداری نوین است و با توجه به اینکه تعرفه ای که برای خدمات بانکی تعریف می شود اخیرا به عنوان موضوعی چالش برانگیز مطرح شده است، در این مطالعه به ارزش گذاری خدمات بانکداری تلفن همراه از دیدگاه مشتریان پرداخته شده است و به عنوان فرضیه پژوهش، از معیارهای تمایل به پذیرش خدمات بانکداری تلفن همراه در بدست آوردن ارزش این خدمات از دید مشتریان، استفاده شده است. از بین روش های مورد مطالعه، روش منتخب جهت ارزش گذاری، روش ارزش گذاری مشروط با اقتضایی بوده است. پس از تحلیل داده ها با استفاده از تحلیل رگرسیون لوجستیک، معنیداری روابط مورد بررسی قرار گرفت و با استفاده از ضرایب تاثیری که از تحلیل لوجستیک حاصل شده بود و بهره گیری از فرمول تمایل به پرداخت، میانگین تمایل به پرداخت مشتریان و پس از آن متوسط ارزش این خدمات در سال مورد محاسبه شد. در نهایت پس از تفسیر نتایج پیشنهادات مدیریتی ارائه شد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.