ارائه مدلی جهت بهبود کیفیت تجربه در سرویس های شبکه ای با استفاده از مدل های تصمیم گیری چندمعیاره


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه مدلی جهت بهبود کیفیت تجربه در سرویس های شبکه ای با استفاده از مدل های تصمیم گیری چندمعیاره دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه مدلی جهت بهبود کیفیت تجربه در سرویس های شبکه ای با استفاده از مدل های تصمیم گیری چندمعیاره  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدلی جهت بهبود کیفیت تجربه در سرویس های شبکه ای با استفاده از مدل های تصمیم گیری چندمعیاره،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه مدلی جهت بهبود کیفیت تجربه در سرویس های شبکه ای با استفاده از مدل های تصمیم گیری چندمعیاره :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

امروزه تحقق خواسته های مشتری و نیازهای کاربر از مهمترین مسایل ارائه دهندگان خدمات شبکه ای می باشد. مسئله کیفیت از مهمترین موارد مورد بحث از دید کاربر در حیطه کیفیت تجربه می باشد. کیفیت تجربه QoE1 کارایی کلی یک سیستم از دید و زاویه مشتری یا کاربر می باشد، حال برای افزایش و ارتقاء کیفیت از دید کاربر، مدلی را جهت بهبود کیفیت تجربه در زمینه سرویس های شبکه ای با استفاده از مدل های تصمیم گیری چند معیاره مانند ANP2 و دیمتل ارائه داده ایم. در این پژوهش بدست آوردن فاکتورهای موثر کیفیت تجربه در زمینه سرویس های شبکه ای از تحقیقات گذشته و نظرات خبرگان و همچنین اولویت بندی این فاکتورها از نظر اهمیت با استفاده از مدل های تصمیم گیری چندمعیاره در نرم افزار سوپر دسیژن نیز انجام شده است. داده های گردآوری شده از طریق پرسشنامه مقایسات زوجی با استفاده از رویکرد تصمیم گیری چند معیاره مدل فرایند تحلیل شبکه ای و دیمتل مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. نتایج و مدل های بدست آمده از اولویت بندی فاکتور ها با استفاده از مدل تصمیم گیری می تواند برای شرکت هایی که سرویس های شبکه ای ارایه می دهند مفید باشد و سپس این شرکت ها، فاکتور هایی را که اولویت بالاتری داشته باشند، بیشتر مد نظر قرار خواهند داد و آنها را ارتقاء می دهند، که در نتیجه به بهبود کیفیت تجربه اینگونه سرویس ها منتج میشود، و در نهایت با بهبود کیفیت تجربه ،کیفیت سرویس QoS نیز بهبود خواهد یافت که این نتیجه منجر به افزایش مشتریان در این گونه سرویس ها خواهد شد.در نتیجه ی این پژوهش، معیار تجربه کاربر اولویت بالاتری را نسبت به معیارهای کیفیت شبکه و کیفیت سرویس به خود اختصاص داد و همچنین زیرمعیارهای سرعت، امنیت، هزینه، سهولت استفاده اولویت های بالاتر را کسب کردند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.