مفهوم پردازی کارآفرینی فرهنگی: (راهبردی کلیدی جهت ترویج، احیا و بازسازی صنایع فرهنگی و هنرهای فراموش شده)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مفهوم پردازی کارآفرینی فرهنگی: (راهبردی کلیدی جهت ترویج، احیا و بازسازی صنایع فرهنگی و هنرهای فراموش شده) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مفهوم پردازی کارآفرینی فرهنگی: (راهبردی کلیدی جهت ترویج، احیا و بازسازی صنایع فرهنگی و هنرهای فراموش شده)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مفهوم پردازی کارآفرینی فرهنگی: (راهبردی کلیدی جهت ترویج، احیا و بازسازی صنایع فرهنگی و هنرهای فراموش شده)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مفهوم پردازی کارآفرینی فرهنگی: (راهبردی کلیدی جهت ترویج، احیا و بازسازی صنایع فرهنگی و هنرهای فراموش شده) :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

تاکنون کسی اثرات مهم و اصلی کارآفرینی و رویکردهای کارآفرینانه را در حمایت از اقتصاد خلاق و فرهنگی در کشورهای در حال توسعهبررسی نکرده است. اگرچه پتانسیل زیادی از صنایع فرهنگی در کشورهای در حال توسعه هنوز دست نخورده باقی مانده است و از لحاظ قابلیتسوددهی اقتصادی به آن توجهی نشده است. مهم ترین عواملی که سبب ایجاد یک شرایط نامساعد رقابتی برای بخش خلاق در کشورهای در حالتوسعه شده است و نیازمند تلاش همگانی برای حل آن است مربوط به مسائل آموزش، فقر و نبود نهادهای مربوط است. علاوه بر این زنجیره یارزش تولیدات فرهنگی شکننده است. گام ها و مراحلی که یک محصول فرهنگی می بایست از طریق ترفیع، برندسازی، توزیع و حمایت از حقمالکیت عرضه شود، اغلب ضعیف است. نه تنها به خاطر اینکه این مراحل ساخته و توجه نشده اند، بلکه بخاطر فقدان دانش و معلومات هنرمند درمورد این فرآیندهاست. هدف از پژوهش حاضر بررسی نقش کارآفرینی فرهنگی در میان هنرمندان و سازمانهای خلاق برای اینکه پایدار شوند.اینکه تا چه حدی ظرفیتهای کارآفرینی فرهنگی میتواند به عنوان یک عامل کلیدی در توسعه هنرمند و حوزههای هنری نقش آفرینی کند؟ واینکه آیا این پدیده واقعاً قابل تعریف و یادگیری است؟ و بررسی اینکه چگونه ارزشهای هنری (فرهنگی) می تواند توسط قابلیت های کارآفرینانهدریک بافت فرهنگی درک شوند؟ کارآفرینی در حوزه صنایع فرهنگی و خلاق به عنوان ادغام کننده دو روند مستقل می باشند: اول هنر به عنوانارزش محتواگرا و غیر مادی و دوم کارآفرینی به عنوان حمایت کننده ارزش های غیر مادی. با استفاده از این شالوده در ذهن و با توجه به مسئولیتاجتماعی کارآفرینان، کارآفرین فرهنگی میتواند به عنوان راه اندازی کننده یک سازمان فرهنگی و خلاق؛ انجام دهنده یک مأموریت فرهنگیاستراتژیک؛ ریسک پذیر در ایجاد تعادل میان ارزشهای مدیریتی و خلاقیت؛ و کمک کننده به یک زیرساخت حیاتی در محیط، شرح داده شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.