فرهنگسازی اهدای عضو پس از مرگ مغزی توسط رسانه ها (مطالعه موردی: روزنامههای اطلاعات، ایران و جام جم)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فرهنگسازی اهدای عضو پس از مرگ مغزی توسط رسانه ها (مطالعه موردی: روزنامههای اطلاعات، ایران و جام جم) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فرهنگسازی اهدای عضو پس از مرگ مغزی توسط رسانه ها (مطالعه موردی: روزنامههای اطلاعات، ایران و جام جم)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فرهنگسازی اهدای عضو پس از مرگ مغزی توسط رسانه ها (مطالعه موردی: روزنامههای اطلاعات، ایران و جام جم)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فرهنگسازی اهدای عضو پس از مرگ مغزی توسط رسانه ها (مطالعه موردی: روزنامههای اطلاعات، ایران و جام جم) :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

یکی از مهمترین چالشهای نظام درمانی امروز ایران، از دست رفتن جان هزاران فرد محتاج به عضو در لیست انتظار پیوند است که این امر نیاز به فرهنگسازی توسط رسانهها دارد. این تحقیق به بررسی مطالب منتشر شده در سه روزنامهی کثیرالانتشار اطلاعات، ایران و جام جم طی سالهای ۱۳۹۲- ۱۳۹۱ پرداخته تا میزان اهمیت و توجه اینروزنامهها را به مسئله مهم اهدای عضو و فرهنگسازی آن، بررسی کند. نتایج نشان داد که ۲۵/۹ درصد از متون روزنامه اطلاعات، ۲۴/۴ درصد از مطالب روزنامه ایران و ۱۵/۴ رصد از مطالب روزنامه جام جم به نحوه فرهنگسازی اهدای عضو و آموزش آن پرداخته است که در این بین ۷۵/۶ درصد از مطالب روزنامه ایران ۸۴/۶ درصد از مطالبروزنامه جام جم و صفر درصد از مطالب روزنامه اطلاعات، مربوط به گزینهی نوع دوستی و اخلاقی بوده است. با توجه به بررسیهای انجام شده در متون مورد مطالعه، بین سازمانهای ذیربط برای کمک به فرهنگ اهدا عضو، همکاری ضعیف مشاهده گردید. نتایج کلی این تحقیق حاکی از آن است که با وجود داشتن ابزار فرهنگی و مالی در سازمان-های مرتبط با امر اهدا عضو، نیاز به تجدیدنظر برای مشارکت و کمک به اشاعهی این فرهنگ در جامعه میباشد. همچنین، با نوجه به مطالب بررسی شده، متأسفانه نقش کارگزاران اهدا عضو، کمرنگ بوده و جایگاه این افراد در این امر خطیر بسیار کم است. چرا که کارگزاران میتوانند با داشتن اطلاعات و آگاهی که نسبت به این موضوع دارند نقشمهمی در فرهنگسازی اهدا عضو داشته و با اطلاعات خود، افراد زیادی را به این امر مقدس تشویق و راهنمایی کنند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.