کسب مزیت رقابتی در صادارت سنگ های تزئینی در استان چهارمحال و بختیاری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۱۵۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کسب مزیت رقابتی در صادارت سنگ های تزئینی در استان چهارمحال و بختیاری دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کسب مزیت رقابتی در صادارت سنگ های تزئینی در استان چهارمحال و بختیاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کسب مزیت رقابتی در صادارت سنگ های تزئینی در استان چهارمحال و بختیاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کسب مزیت رقابتی در صادارت سنگ های تزئینی در استان چهارمحال و بختیاری :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

هدف اصلی این تحقیق نیز یافتن نکاتی پیرامون دستیابی به مزیت رقابتی برمبنای الگوی رقابتی پورتر در صادرات سنگهای تزیینی است که در نتیجه بررسی و تجزیه و تحلیل وضعیت صادرات سنگهای تزیینی در چهارچوب تحلیلی مدل پورتر بدست خواهد آمد. جامعه آماری شامل تمامی تولید کنندگان و صادرکنندگان سنگهای تزیینی و نما در استان می باشند و همچنین با توجه اینکه براساس آمار و اطلاعات سازمان صنایع و معادن تعداد تولید کنندگان و صادرکنندگان این نوع سنگها در استان بسیار محدود بوده و حدود بیست و سه شرکت می باشند لذا شرکت هایی که صادرکننده سنگهای تزیینی استان چهارمحال و بختیاری و سایر استانهای تولید کننده سنگهای مشابه بوده و در شهر تهران دارای دفتر فعالیت بودند شناسایی شده و با آنان مصاحبه شد که از بین این شرکتها تنها شانزده شرکت اعلام نموده اند که ازسنگهای تولیدی استان چهارمحال شناخت داشته و حداقل یکبار از این نوع سنگها صادر نموده اند سایر شرکتها اعلام داشته اند که ازسنگهای تولیدی استان چهارمحال و بختیاری شناختی ندارند لذا کل جامعه آماری سی و نه شرکت داخل و خارج از استان می باشند که بین همه پرسشنامهتوزیع شد و سی و پنج شرکت از شرکتهای مزبور به پرسشنامه ها پاسخ گفتند . ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه استاندارد دنیسون ۲۰۰۰ بوده است. پایایی این ابزار با استفاده از آزمون ضریب آلفای کرونباخ برابر با ۶۲۶ /. برآورد گردید آزمون فرضیه های پژوهش با استفاده از نسبت های موفقیت و توسط نرم افزار spss صورت گرفته است. نتایج آزمون تی نشان داد که استراتزی کاهش هزینه و استراتزی تمایز در مزیت رقابتی استان چهارمحال و بختیاری مطلوب بوده ولی استراتزی تمرکز مطلوب نبوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.