شناسایی ذهنیت شهروندان در خصوص تبلیغات بیلبوردی حوزه خدمات با استفاده از روش کیو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی ذهنیت شهروندان در خصوص تبلیغات بیلبوردی حوزه خدمات با استفاده از روش کیو دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی ذهنیت شهروندان در خصوص تبلیغات بیلبوردی حوزه خدمات با استفاده از روش کیو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی ذهنیت شهروندان در خصوص تبلیغات بیلبوردی حوزه خدمات با استفاده از روش کیو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی ذهنیت شهروندان در خصوص تبلیغات بیلبوردی حوزه خدمات با استفاده از روش کیو :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

آنچه مسلم است آن است که افراد با ذهنیت ها و اهداف متفاوتی به تبلیغات از جمله تبلیغات بیلبوردی توجه می کنند و هر یک عنصر خاصی را مورد توجه قرار می دهد و به دنبال کشف چیزی است که برایش جذابیت دارد. از آنجا که حتی افراد با باورهای یکسان ممکن است نگرش های متفاوتی به یک مسئله داشته باشند بهتر است برای انجام تحقیقات بازار و انتخاب جامعه هدف برای فعالیت های بازاریابی و تبلیغات با ذهنیت های مشابه در قالب گروه های متفاوت روبرو شویم تا تک تک افراد. بازاریابان با جمع بندی نظرات افراد مختلف و دسته بندی آنها در گروه های متفاوت، برای ارائه تبلیغات خود می توانند با شناسایی ویژگی های افراد هر دسته، به گونه ای سلیقه مخاطبان خود را تشخیص دهند و به انتخاب استراتژی بهینه در محتوا و طراحی تبلیغات خود ( در این پژوهش طراحی بیلبورد مناسب ) بپردازند. به طوری که این طراحی بالاترین اثربخشی ممکن را داشته باشد. در پژوهش حاضر، از روش شناسی کیو استفاده شده است. این روش به عنوان یک روش ترکیبی ( کیفی و کمی) شناخته می شود. ۴۰ گزاره با توجه به ادبیات موضوع پژوهش شناسایی و تعداد ۲۰ نفر از مشارکت کنندگان با استفاده از نمونه گیری غیراحتمالی در دسترس انتخاب شدند و پس از انجام تحلیل عاملی در نهایت ۵ گروه شناسایی شد. هر گروه نماینده یک ذهنیت خاص به تبلیغات بیلبوردی است. هم چنین با توجه به وسعت دنیای تبلیغات در حوزه کالا و خدمات، تمرکز در این پژوهش بر تبلیغات بیلبوردی حوزه خدمات است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.