تاثیر آموزش مولفه های فراشناختی در دانش آموزان مقطع ابتدایی دارا ی اختلال خواندن وعادی شهرستان اردبیل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر آموزش مولفه های فراشناختی در دانش آموزان مقطع ابتدایی دارا ی اختلال خواندن وعادی شهرستان اردبیل دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر آموزش مولفه های فراشناختی در دانش آموزان مقطع ابتدایی دارا ی اختلال خواندن وعادی شهرستان اردبیل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر آموزش مولفه های فراشناختی در دانش آموزان مقطع ابتدایی دارا ی اختلال خواندن وعادی شهرستان اردبیل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر آموزش مولفه های فراشناختی در دانش آموزان مقطع ابتدایی دارا ی اختلال خواندن وعادی شهرستان اردبیل :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف : هدف از پژوهش حاضر تاثیرآموزش مولفه های فراشناختی در دانش آموزان مقطع ابتدایی دارای اختلال خواندن و عادی درشهرستان اردبیل بود. – روش: روش پژوهش، توصیفی از جامعه آماری شامل کلیه دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان اردبیل در سال تحصیلی۹۲-۹۳ تشکیل میدهد. حجم نمونه برابر با ۹۰نفر بود ) ۴۵ نفر دانش آموزان دارای اختلال خواندن، ۵۴ دانش آموزان فاقد اختلال (، که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای چند مرحله ای انتخاب شدند.ابزار اندازه گیری: آزمون خواندن و فرم کوتاه پرسشنامه ی فراشناخت بود .داده های حاصله با استفاده از روش های آمار توصیفی همانند میانگین ،انحراف معیار و حداقلوحداکثر نمره وهمچنین از روشهای آمار استنباطی همانند تحلیل واریانس MANOVA مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته ها: یافته ها نشان داد، بین میانگین نمرات متن و درک مطلب دارای اختلال خواندن و فاقد اختلال تفاوت معناداری وجود دارد ۹/۹۹۰ p . بین میانگین فرانگرانی مثبت و فرانگرانی منفی ، باورهای خرافه و نظارت شناختی کودکان دارای اختلال خواندن و فاقد اختلال تفاوت معناداری وجود دارد ۹/۹۹۰ p . بحث و نتیجه گیری: در مجموع نتایج پژوهش نشان داد بین مولفه های فراشناختی درکودکان دارای اختلال خواندن و فاقد اختلال خواندن تفاوت معناداری وجود دارد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.