بررسی رابطه میزان توجه مدیران آموزشی مدارس متوسطه به مدیریت تغییر با رضایت شغلی و ایجاد مشارکت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه میزان توجه مدیران آموزشی مدارس متوسطه به مدیریت تغییر با رضایت شغلی و ایجاد مشارکت دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه میزان توجه مدیران آموزشی مدارس متوسطه به مدیریت تغییر با رضایت شغلی و ایجاد مشارکت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه میزان توجه مدیران آموزشی مدارس متوسطه به مدیریت تغییر با رضایت شغلی و ایجاد مشارکت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه میزان توجه مدیران آموزشی مدارس متوسطه به مدیریت تغییر با رضایت شغلی و ایجاد مشارکت :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

در پژوهش حاضر به بررسی رابطه ی میان توجه مدیران آموزشی مدارس متوسطه شهرستان دلفان با رضایت شغلی و جلب مشارکت معلمان پرداخته شده است. روش تحقیق در این پژوهش توصیفی و از نوع مطالعات پیمایشی بوده است و جامعه- آماری آن شامل کلیه دبیران مقطع متوسطه شهر دلفان استان لرستان می شده اند که تعداد کل آنان در سال تحصیلی ۹۳ -۹۴ ۳۰۸ نفر بوده است. برای نمونه گیری از شیوه نمونه گیری سهمیه ای استفاده و بر این اساس با استفاده از فرمول انتخاب نمونه کوکران ۱۶۳ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند که از این تعداد ۹۹ نفر از آنها را مردان و ۶۹ نفر را زنان تشکیلمی دادند. برای جمع آوری داده ها نیز از یک پرسشنامه ترکیبی )شامل: پرسشنامه ی استقبال مدیران از مدیریت تغییر، پرسشنامه رضایت شغلی معلمان و پرسشنامه خلاقیت در کار و مشارکت طلبی( استفاده شد؛ پرسشنامه های یادشده هر یکاز روایی و پایایی لازم برخوردار بودند. نتایج تحلیل داده های جمع آوری نشان داد که بین میزان توجه مدیران آموزشی مدارس متوسطه از مدیریت تغییر با رضایت شغلی در معلمان و مشارکت طلبی آنها در فعالیت های مدرسه، رابطه معناداری وجود دارد؛ همچنین نتایج دیگر تحقیق نشان داد که بین رضایت شغلی معلمان و جنسیت آنها رابطه معناداری وجود ندارد، اما بین رضایت شغلی معلمان و سطح تحصیلات آن ها و نیز سابقه خدمت آنها در آموزش و پرورش رابطه معناداری وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.