اثر بخشی آموزش مهارتهای معنوی بر روی استرس ادراک شده و امیدواری مادران دارای کودکان با عقب ماندگی ذهنی درشهرستان جیرفت
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اثر بخشی آموزش مهارتهای معنوی بر روی استرس ادراک شده و امیدواری مادران دارای کودکان با عقب ماندگی ذهنی درشهرستان جیرفت دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اثر بخشی آموزش مهارتهای معنوی بر روی استرس ادراک شده و امیدواری مادران دارای کودکان با عقب ماندگی ذهنی درشهرستان جیرفت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر بخشی آموزش مهارتهای معنوی بر روی استرس ادراک شده و امیدواری مادران دارای کودکان با عقب ماندگی ذهنی درشهرستان جیرفت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اثر بخشی آموزش مهارتهای معنوی بر روی استرس ادراک شده و امیدواری مادران دارای کودکان با عقب ماندگی ذهنی درشهرستان جیرفت :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر با هدف اثربخشی آموزش مهارت های معنوی بر میزان استرس ادراک شده و امیدواری مادران دارای کودک عقب مانده ی ذهنی انجام شد. جامعه آماری پژوهش را، کلیه ی مادران دارای کودک عقب مانده ی ذهنی در بهزیستیشهرستان جیرفت تشکیل دادند و تعداد ۰۳ نفر به عنوان حجم نمونه به روش نمونه گیری تصادفی در دسترس انتخاب شدند. آزمودنی ها ۸ جلسه معنویت درمانی دریافت کردند. ابزار مورد استفاده در این پژوهش، پرسشنامه ی استرس ادراکشده، pss و آزمون پرسشنامه ی امیدواری اشنایدر بود که برای سنجش میزان استرس و امیدواری مادران استفاده شد. دادهها با استفاده از نرم افزار SPSS و آزمون تحلیل کواریانس مورد تحلیل قرار گرفتند. سطح معناداری پژوهش P<0/001 بود. در این پژوهش از روش نیمه آزمایشی استفاده شد و نتایج پژوهش نشان داد که معنویت درمانی بر میزان استرس و امیدواری مادران تأثیرات مثبتی دارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.