بررسی و سنجش کیفیت خدمات شهرداری در مناطق ۶ و ۸ شهر مشهد با مدل SERVQUAL


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و سنجش کیفیت خدمات شهرداری در مناطق ۶ و ۸ شهر مشهد با مدل SERVQUAL دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و سنجش کیفیت خدمات شهرداری در مناطق ۶ و ۸ شهر مشهد با مدل SERVQUAL  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و سنجش کیفیت خدمات شهرداری در مناطق ۶ و ۸ شهر مشهد با مدل SERVQUAL،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و سنجش کیفیت خدمات شهرداری در مناطق ۶ و ۸ شهر مشهد با مدل SERVQUAL :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

قرن ۲۱ دنیای چالشهای رقابتها، سرعت و تکاپوی رو به جلوست، کالاهای زیادی تولید می شوند رقابت های زیادی شکل می گیرند اما سازمانهغایی گوی سبقت را ربوده اند که کیفیت کالاهای خود ار در سطح بالا عرضه کرده اند. رضایت مشتری را جذب کرده اند شهر یک سازمان در نقشی بزرگتر قاعدتا از این استثنا مبرا نبوده است این پژوهش در پی آن است به سنجش کیفیت خدمات شهرداری در مناطق ۶ و ۸ شهر مشهد با مدل سروکوال در پنج شاخص عوامل ملموس و محسوس، قابلیت اطمینان و اعتماد، پاسخگویی و مسولیت پذیری تضمنی و قابلیت اعتماد و همدلی و توجه بپردازد. علت انتخاب این مناطق تضادهای آنان در سطح برخورداری خدمات بوده است بطوریکه منطقه ۶ از نظر برخورداری محروم و منطق ۸ برخوردار انتخاب شده است روش تحقیق توصیفی تحلیلی ومبتنی بر مطالعات میدادنی است جامعه آماری تعداد افرادیست که در طول مراحل انجام پژوهش به شهرداری مناطق مراجعه و نمونه اقتباس شده ۱۲۰ پرسشنامه می باشد روش نمونه گیری انتخاب شده نمونه غیرتصادفی ساده و تحلیل آزمون فرض داده ها پس از تعیین روایی و اعتبار پرسشنامه با نرم فازار SPSS و از طبق آزمون ناپارمتری من ویتننی و فریدمن انجام گرفته است نتایج تحقیق نشان می دهد که مناطق ۶ و ۸ شهر مشهد از نظر برخوردرای از ۵ شاخص کیفیت خدمات اختلاف معوادرای با یکدیگر دارند . بطوریکه کیفیت خدماات در شهرداری منطقه ۸ خیلی بیشتر از منطقه ۶ باشد . در انتها ۵ مولفه اصلی مدل سروکوال در نزد پاسخگویان مناطق مورد مطالعه از ارزش یکسانی برخوردرا نبود بطوریکه در منطقه ۸ شاخص ملموسات به عنوان شاخص ارجح و در منطقه ۶ پاسخگویی و مسئولیت پذیری در نزد شهروندان انتخاب شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.