نقش فناوری اطلاعات و مدیریت دانش در ارتقای کیفیت خدمات


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش فناوری اطلاعات و مدیریت دانش در ارتقای کیفیت خدمات دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش فناوری اطلاعات و مدیریت دانش در ارتقای کیفیت خدمات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش فناوری اطلاعات و مدیریت دانش در ارتقای کیفیت خدمات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش فناوری اطلاعات و مدیریت دانش در ارتقای کیفیت خدمات :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

با توجه به شدت گرفتن رقابت در بازار در میان صنایع مختلف، موضوع ارتقا و تقویت خدمات به طور فزاینده ای مورد توجه مدیران در سازمان ها و محققان در مراکز علمی بوده قرار گرفته است. در این راستا در این پژوهش تلاش شده تا مدلی جهت ارزیابی و بررسی ارتباط و تاثیر مدیریت دانش و فناوری اطلاعات در ارتقای کیفیت خدمات در شرکت مورد مطالعه ارائه شده که با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری به روش حداقل مربعات جزئی ( PLS ) جهت تحلیل مسیر و ارزیابی می شود. یافته ها ی تحقیق حاکی از آن است اولا مدل به کار گرفته شده، مدل نظری قوی برای پیش بینی ارتقا کیفیت خدمات ازطریق مدیریت دانش و فناوری اطلاعات بوده است، ثانیا همه ی روابط مستقیم بین متغیرهای مدل، معنادار بوده اند. در واقع براساس فرضیات تحقیق، فناوری اطلاعات بر ارتقای کیفیت خدمات با مقدار ۱۱.۱۴۵ (فرضیه اول)، (فرضیه دوم)، مدیریت دانش بر ارتقای کیفیت خدمات با مقدار ۳.۳۳۱ (فرضیه سوم) تاثیرگذار هستند، ثالثا با اجرای مناسب مدیریت دانش و فناوری اطلاعات می توان عملکرد سازمان در زمینه ارائه خدمات با کیفیت در حوزه های مختلف را بهبود بخشید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.