شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر افزایش کیفیت خدمات الکترونیکی با استفاده از مدل E-S-QUAL ( مطالعه موردی اداره امور مالیاتی شهرستان تنکابن )


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر افزایش کیفیت خدمات الکترونیکی با استفاده از مدل E-S-QUAL ( مطالعه موردی اداره امور مالیاتی شهرستان تنکابن ) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر افزایش کیفیت خدمات الکترونیکی با استفاده از مدل E-S-QUAL ( مطالعه موردی اداره امور مالیاتی شهرستان تنکابن )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر افزایش کیفیت خدمات الکترونیکی با استفاده از مدل E-S-QUAL ( مطالعه موردی اداره امور مالیاتی شهرستان تنکابن )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر افزایش کیفیت خدمات الکترونیکی با استفاده از مدل E-S-QUAL ( مطالعه موردی اداره امور مالیاتی شهرستان تنکابن ) :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

هدف اصلی این پژوهش شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر ارتقا کیفیت خدمات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور می باشد. جامعه آماری این پژوهش کلیه مودیان اداره امور مالیاتی شهرستان تنکابن بوده که به نحوی از خدمات الکترونیکی سازمان استفاده می کنند.حجم نمونه آماری برابر ۱۱۰ نفر برآورد شده و روش نمونه گیری، خوشه ای تصادفی می باشد. در این تحقیق توصیفی – کاربردی برای شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر ارتقا کیفیت خدمات از مدل E-S-Qual وداده ها با استفاده از ابزار پرسشنامه جمع آوری گردیده و روایی پرسشنامه با استفاده از نظر خبرگان و پایایی آن با محاسبه ضریب آلفای کرونباخ و بدست آمدن عدد ۰.۸۹۵ مورد تائید قرار گرفت. با استفاده از آزمون رگرسیون در نرم افزار spss فرضیه های تحقیق مورد تحقیق قرار گرفت که همه فرضیه ها تائید شده و با آزمون فریدمن سوالات مربوط به هر عامل اولویت بندی شدند.با استفاده از نرم افزار expert choice و روش AHP عوامل اولویت بندی شده که بیشترین اولویت تاثیر مربوط به عامل پاسخگویی و کمترین تاثیر مربوط به عامل غرامت می باشد. سپس با استفاده از نرم افزار لیزرل و آزمون مدل معادلات ساختاری برازندگی مد ل مورد بررسی قرار گرفت که مشاهده گردید توان همسویی سوالات پرسشنامه برای اندازه گیری مفاهیم معتبربوده و آنچه توسط سوالات پرسشنامه قصد سنجش آنها را داشته ایم توسط این ابزار محقق شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.