تاثیرشیوه های یاددهی یادگیری – بر پایه ی دو نظریه ی هوش های چند گانه و آموزش چند حسی در ماندگارسازی کارآمدتر واژگان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیرشیوه های یاددهی یادگیری – بر پایه ی دو نظریه ی هوش های چند گانه و آموزش چند حسی در ماندگارسازی کارآمدتر واژگان دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیرشیوه های یاددهی یادگیری – بر پایه ی دو نظریه ی هوش های چند گانه و آموزش چند حسی در ماندگارسازی کارآمدتر واژگان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیرشیوه های یاددهی یادگیری – بر پایه ی دو نظریه ی هوش های چند گانه و آموزش چند حسی در ماندگارسازی کارآمدتر واژگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیرشیوه های یاددهی یادگیری – بر پایه ی دو نظریه ی هوش های چند گانه و آموزش چند حسی در ماندگارسازی کارآمدتر واژگان :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

مساله ی مورد نظر ، انگیزه کم و کم توانی دانش آموزان از خانواده های کم در آمد در یاد گیری واژگان و درک مفاهیم زبان انگلیسی و هدف از انجام آن ،افزایش انگیزه ی دانش آموزان برای واژه آموزی ، بهره گیری بهینه از سبک های یادگیری کار آمد درفراگیری و ماندگار سازی عناصر واژگانی ونیز درک مفاهیم آن بوده است. بر این اساس ، پژوهشگر بانظر خواهی ازمدیر، همکاران گروه آموزش زبان و پرسشنامه ی دبیران و دانش آموزان به تجزیه و تحلیل آنها جهت شناسایی عوامل موثر در ایجاد مساله پرداخت. از میان راه حل های پیشنهادی سازگارترین، وبهره ورانه ترین آنها یعنی : یاری جستن از آموزه نمای واژگانی و ارزشیابی مستمر آن، بهره گیری از شگردهای نوین آموزه نما – محور مانند دیوار واژگانی، نقشه معنایی و فرهنگ واژگان دست ساز دانش آموزی برگزیده و به یاری کمیته پژوهش، روایی بخشی گردید. پس از اجرا ، پژوهشگر توانست فراوانی دانش آموزان علاقه مند به واژه آموزی ژرف اندیشانه وخواندن و درک مفاهیم زبان انگلیسی را از ۳۱ درصد به ۸۵ درصد برساند. در پایان این نتیجه به دست آمد که توجه بیشتر به تفاوت های فردی و نیازها و علایق گوناگون فراگیران ، بهره وری بهینه تر از سبک های مختلف آنها در یادگیری ، بهره جستن از شیوه ی آموزش چند حسی و سرانجام ، آموزش شگردهای ماندگار سازی واژه ها در ذهن مانند کمک گرفتن از آموزه نمای واژگانی ، دیوار واژگانی، نقشه معنایی و فرهنگ واژگان شخصی، در بالا بردن میزان علاقه به یادگیری واژگان ، مانایی بخشی آنها در ذهن فراگیران، درک بهترمفاهیم انگلیسی و افزایش خود جوشی و خود باوری در زبان آموزان کارآیی چشمگیری داشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.