بررسی عوامل موثر در خوگیری مشتریان به روابط تجاری مبتنی بر دریافت خدمات با استفاده از روش کیفی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر در خوگیری مشتریان به روابط تجاری مبتنی بر دریافت خدمات با استفاده از روش کیفی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر در خوگیری مشتریان به روابط تجاری مبتنی بر دریافت خدمات با استفاده از روش کیفی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر در خوگیری مشتریان به روابط تجاری مبتنی بر دریافت خدمات با استفاده از روش کیفی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر در خوگیری مشتریان به روابط تجاری مبتنی بر دریافت خدمات با استفاده از روش کیفی :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف یافتن عوامل موثر بر ماندگاری مشتریان بر تعهد خود در ارتباط با ارائه دهندگان خدمت انجام گردیده است. در این پژوهش از روش کیفی تئوری داده بنیاد استفاده شده است تا از این طریق بتوانیم عوامل تاثیر گذار را در مصاحبه های عمیق خود بدست آوریم. در این پژوهش پس از طی کردن ۱۹ مصاحبه به مرحله اشباع نظری رسیده و در پایان توانستیم ۵ عامل اصلی تاثیر گذار به همراه ۱۵ زیر مجموعه خاص در این چهار عامل را شناسایی کنیم. پنج متغیر اصلی به دست آمده در رابطه با عوامل موثر بر ماندگاری مشتریان با یک برند خدماتی عبارتند از : ۱. منافع رابطه ای ماندن در تعامل ۲. موانع حاصل از گردش به سمت رقبا ۳. عوامل الزام آور کارکردی برای یک مرکزخدمات ۴. عوامل شخصیتی ۵. تاثیرات گروه های دوستی هم سالان. کلیه این عوامل ذکر شده هم در تعاملات مثبت و هم در تعاملات منفی ممکن است رخ دهد، با این تفاوت که در تعاملات منفی عوامل رخ داده موجب عدم خوگیری مشتریان نسبت به خدمات می گردد. در مصاحبه های صورت گرفته کلیه افراد بر حداقل سه عامل از پنج عامل اصلی را به عنوان پایه های اصلی پایداری خود به خدمات دریافتی مورد نظر معرفی نموده اند. در پژوهش های پیشین به عوامل موثر بر وفاداری بیشتر تاکید شده است اما این پژوهش به دنبال رویکردی عمیق تر به ماندگاری و ثبات دائمی مشتریان، نسبت به خدمات دریافتی است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.