بررسی تأثیر عوامل رقابتی بر میزان فروش محصول ( مطالعه موردی : شیر پگاه همدان )


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۱۵۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر عوامل رقابتی بر میزان فروش محصول ( مطالعه موردی : شیر پگاه همدان ) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر عوامل رقابتی بر میزان فروش محصول ( مطالعه موردی : شیر پگاه همدان )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر عوامل رقابتی بر میزان فروش محصول ( مطالعه موردی : شیر پگاه همدان )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر عوامل رقابتی بر میزان فروش محصول ( مطالعه موردی : شیر پگاه همدان ) :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

هدف این تحقیق بررسی تأثیر عوامل رقابتی ( شامل تهدید محصولات و خدمات جایگزین، قدرت چانه زنی عرضه کنندگان، تهدید ورود رقبای جدید، قدرت چانه زنی خریداران و شدت رقابت میان رقبای موجود ) بر میزان فروش محصولات می باشد. روش استفاده شده این تحقیق روش توصیفی – پیمایشی می باشد و ابزار جمع آوری اطلاعات نیز پرسشنامه از نوع محقق ساخته و بسته پنج گزینه ای از طیف لیکرت می باشد که روایی آن مورد تأیید اساتید محترم دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته و پایایی آن نیز با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ با رقمی برابر ۰/۹۳۴ برای کل پرسشنامه به اثبات رسیده است. جامعه آماری تحقیق، متخصصان و کارشناسان فعال در صنعت کارخانه شیر پگاه همدان به تعداد ۵۰ نفر بوده که به دلیل دسترسی محقق به تمامی افراد جامعه آماری، روش نمونه گیری با استفاده از روش سرشماری ۵۰ نفر می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.