بررسی تأثیر آموزش تجار، بازرگانان و تولید کنندگان بر توسعه صادرات ( مطالعه موردی : استان چهار محال و بختیاری )


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر آموزش تجار، بازرگانان و تولید کنندگان بر توسعه صادرات ( مطالعه موردی : استان چهار محال و بختیاری ) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر آموزش تجار، بازرگانان و تولید کنندگان بر توسعه صادرات ( مطالعه موردی : استان چهار محال و بختیاری )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر آموزش تجار، بازرگانان و تولید کنندگان بر توسعه صادرات ( مطالعه موردی : استان چهار محال و بختیاری )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر آموزش تجار، بازرگانان و تولید کنندگان بر توسعه صادرات ( مطالعه موردی : استان چهار محال و بختیاری ) :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

آموزش یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در پیشرفت و توسعه جوامع می باشد. تحولات علمی اخیر و توسعه ارتباطات موجب این می شود که مدیران و گردانندگان واحدهای مختلف اقتصادی و اجتماعی، آموزش و سرمایه گذاری در نیروی انسانی را در رأس برنامه های خود قرار دهند. بنابراین پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر آموزش تجار، بازرگانان و تولید کنندگان بر توسعه صادرات در استان چهار محال و بختیاری انجام گرفته است. این پژوهش از نوع هدف اکتشافی و به روش کمی و به شکل توصیفی – پیمایشی می باشد. جامعه آماری این پژوهش را تجار، بازرگانان و تولید کنندگان فعال در امر صادرات تشکیل می دهند که در کارگاه های آموزشی مرتبط با صادرات شرکت نموده اند. از تعداد جامعه هدف ۳۶۰ نفری، تعداد ۱۸۶ نفر به عنوان نمونه جامعه براساس جدول مورگان و به روش نمونه گیری ساده تصادفی، انتخاب شده اند. ابزار پژوهش، پرسشنامه محقق ساخته است که پایایی آن با روش آلفای کرونباخ ۰/۹۸ به دست آمد که عدد قابل قبولی است. جهت تحلیل اجزای مدل، آزمون لیزرل ۳ و تحلیل مسیر انجام گرفت. نتایج حاصل از این پژوهش براساس چهار محور تأثیرگذاری آموزش بر دانش، بینش و رفتار شرکت کنندگان در کارگاه های آموزشی و توسعه صادرات، استوار شده و یافته های پژوهش رابطه معنادار و مثبت میان آموزش های تخصصی به تجار و تولید کنندگان و توسعه صادرات را نشان می دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.