بررسی تاثیر میزان بروز احساسات منفی مدیران بر تمایل کارکنان به کارآفرینان در آژانس های مسافرتی شهر مشهد با در نظر گرفتن نقش تعدیل گری اعتماد به نفس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر میزان بروز احساسات منفی مدیران بر تمایل کارکنان به کارآفرینان در آژانس های مسافرتی شهر مشهد با در نظر گرفتن نقش تعدیل گری اعتماد به نفس دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر میزان بروز احساسات منفی مدیران بر تمایل کارکنان به کارآفرینان در آژانس های مسافرتی شهر مشهد با در نظر گرفتن نقش تعدیل گری اعتماد به نفس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر میزان بروز احساسات منفی مدیران بر تمایل کارکنان به کارآفرینان در آژانس های مسافرتی شهر مشهد با در نظر گرفتن نقش تعدیل گری اعتماد به نفس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر میزان بروز احساسات منفی مدیران بر تمایل کارکنان به کارآفرینان در آژانس های مسافرتی شهر مشهد با در نظر گرفتن نقش تعدیل گری اعتماد به نفس :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

امروزه شرایط محیطی و قواعد کسب و کار برای شرکت ها و سازمانها بحدی پیچیده ، پویا و نامطمئن است که آنها دیگر قادر نیستند با اقداماتی همچون : تغییر ساختارها، روشها و یا اتکاء به خلاقیت عده ای معدود در سازمان، دوام و بقای بلند مدت خود را تضمین کنند. سازمان ها باید شرایطی را مهیا سازند تا فرهنگ کارآفرینی را در سازمان خود نهادینه کنند. کارآفرینی سازمانی می تواند ارزش شرکت را ارتقاء دهد شرکتی که رفتار کارآفرینانه را در پیش می گیرد، نسبت به تغییرات بازار و محیط از حساسیت و پاسخگویی بیشتری برخوردار است. پاسخگویی به فرصت ها، شرط لازم و پیش زمینه ی رسیدن به موفقیت و رشد است. هدف از این مطالعه، بررسی تاثیر میزان بروز احساسات منفی مدیران بر تمایل کارکنان به کارآفرینی در آژانسهای مسافرتی شهر مشهد می باشد، روش مورد استفاده در این پژوهش، به لحاظ هدف کاربردی و به لحاظ توصیفی – پیمایشی می باشد به منظور آزمون فرضیه ها از پرسشنامه ای شامل ۲۶ سوال استفاده گردید. از آنجا که جامعه آماری تحقیق مشخص و محدود بود ولی به علت پراکندگی و ندرتاً غیرفعال بودن از نمونه گیری در دسترس برای جمع آوری داده ها استفاده شد. واکاوی داده ها از طریق نرم افزارهای آماری SPSS18 و SMART PLS انجام پذیرفت. در این تحقیق با طراحی به وسیله ی پیشینه احساسات و انگیزه کارآفرینی، به معرفی مدلی پرداخته شد که بروز احساسات منفی بر اشتیاق کارکنان به کارآفرینی تاثیر می گذارد. این یافته ها نشان داد که بین بروز احساسات منفی و تمایل به کارآفرینی رابطه منفی وجود دارد و همچنین بین اعتماد به نفس کارکنان و تمایل به کارآفرینی نیز رابطه معناداری می باشد، ولی نقش تعدیل گری اعتماد به نفس در رابطه با بروز احساسات منفی و تمایل به کارآفرینی رد شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.