بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بانک کشاورزی شهرسان خاتم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بانک کشاورزی شهرسان خاتم دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بانک کشاورزی شهرسان خاتم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بانک کشاورزی شهرسان خاتم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بانک کشاورزی شهرسان خاتم :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

در این مقاله تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بانک کشاورزی شهرستان خاتم بررسی می شود. مقاله ی حاضر یک مطالعه ی توصیفی بوده و جامعه آماری با استفاده از فرمول کوکران ۱۶۰ نفر محاسبه شده است. ابزار گردآوری داده ها در این تحقیق پرسشنامه بوده و داده ها با استفاده از روش معادلات ساختاری، رگرسیون چند متغیره، همبستگی پیرسون و تحلیل واریانس چند متغیره (MANOVA) و به کمک نرم افزارهای liserel 8.80 و SPSS 16 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. نتایج حاصل از مدل معاملات ساختاری نشان می دهد که فرضیه اصلی با توجه به مقادیر ضرایب اثر و عدد معناداری تأیید شده است و مدل به خوبی برازش شده است. همچنین نتایج رگرسیونی نشان می دهد که مولفه های بازاریابی رابطه مند تاثیر مثبت و معناداری بر وفاداری مشتریان بانک دارند، نتایج همبستگی نشان می دهد که بین مولفه های بازاریابی رابطه مند با وفاداری مشتریان بانک رابطه معناداری وجود دارد، نتایج تحلیل واریانس چند متغیره، نشان دهنده تفاوت معنادار در سطح تحصیلات افراد در یکی از مولفه های بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.