اثر مسئولیت اجتماعی بر مدیریت اثربخش، رضایتمندی و وفاداری ارباب رجوع سازمانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثر مسئولیت اجتماعی بر مدیریت اثربخش، رضایتمندی و وفاداری ارباب رجوع سازمانی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثر مسئولیت اجتماعی بر مدیریت اثربخش، رضایتمندی و وفاداری ارباب رجوع سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر مسئولیت اجتماعی بر مدیریت اثربخش، رضایتمندی و وفاداری ارباب رجوع سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثر مسئولیت اجتماعی بر مدیریت اثربخش، رضایتمندی و وفاداری ارباب رجوع سازمانی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

این مقاله اثر مسئولیت اجتماعی بر مدیریت اثربخش و رفتار سازمان را با اربابان رجوع مطالعه می کند. با مرور مبانی نظری و پیشینه ی پژوهش های مربوط این حوزه، مدلی تعاملی طراحی می شود. این پژوهش همبستگی است. نمونه آماری پژوهش حاضر ۱۸۲ نفر از کارکنان دو سازمان دولتی در سطح استان آذربایجان غربی است که به روش خوشه ای تصادفی انتخاب می شود. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه است که روایی و پایایی آن مورد تأیید قرار می گیرد. فرضیه های پژوهش به روش رگرسیون خطی آزمون می شود. نتایج اثر مثبت و معنی دار مسئولیت اجتماعی بر اثربخشی مدیریت و اثر مثبت و معنی دار مدیریت اثربخش بر رضایتمندی ارباب رجوع را تأیید می کند. اما نمی تواند اثر مثبت و معنی دار مدیریت اثربخش بر وفاداری ارباب رجوع را تأیید کند. بعلاوه، مدل یابی معادلات ساختاری نیز نمی تواند برازش قابل قبولی بدست دهد. این مقاله یافته های جدیدی را به متون نظری مسئولیت اجتماعی و مدیریت اثربخش می افزاید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.