رویکرد معماری جمعی در تغییر شیوه طراحی فضاهای آموزشی ویژه کم توانان هوشی؛ نمونه موردی: مرکز آموزش های ابتدایی دیشا در دهلی نو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رویکرد معماری جمعی در تغییر شیوه طراحی فضاهای آموزشی ویژه کم توانان هوشی؛ نمونه موردی: مرکز آموزش های ابتدایی دیشا در دهلی نو دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رویکرد معماری جمعی در تغییر شیوه طراحی فضاهای آموزشی ویژه کم توانان هوشی؛ نمونه موردی: مرکز آموزش های ابتدایی دیشا در دهلی نو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رویکرد معماری جمعی در تغییر شیوه طراحی فضاهای آموزشی ویژه کم توانان هوشی؛ نمونه موردی: مرکز آموزش های ابتدایی دیشا در دهلی نو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رویکرد معماری جمعی در تغییر شیوه طراحی فضاهای آموزشی ویژه کم توانان هوشی؛ نمونه موردی: مرکز آموزش های ابتدایی دیشا در دهلی نو :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

رشد این باور که کودکان کمتوان هوشی را ابتدا باید به عنوان افرادی که می توانند از تجربه ها و آموزش های عادی بهرمندگردند؛ موجب تغییر در نحوه آموز دانش آموزان کم توان هوشی و به موجب آن تغییر در شیوه طراحی فضاهای آموزشی آنانشده است. دانش آموزان کم توان هوشی با سطح متوسط ناتوانی به لحاظ جسمی، هوشی، عاطفی و رفتاری با سایر دانش آموزانمتفاوت هستند، بر همین اساس برای رساندن آنها به یک استقلال نسبی فردی، اجتماعی و اقتصادی نیازمند برنامه درسی وفضاهای آموزشی متفاوت و ویژه ی خود هستند. اگر معماری جمعی را رویکردی در معماری که به مشارکت فعال استفادهکنندگان در گروه اجتماعی خاص می پردازد تعریف کنیم به ارتباط میان معماری جمعی و شیوه طراحی فضاهای آموزشی ویژهکم توانان هوشی دست خواهیم یافت. پژوهش حاضر در پی آن است تا از راه معرفی معماری جمعی به عنوان یک استراتژی درطراحی فضاهای آموزشی خاص کم توانان هوشی به نحوه برخورد با موضوع طراحی، راهکارها و ابزارهای مورد استفاده در این راهاز طریق بررسی شیوه طراحی مرکز آموز های ابتدایی دیتا در دهلی نو دست یابد و در نتیجه به ذکر نتایج حاصل از پژوهشدر قالب راهکارهایی به منظور طراحی فضاهای آموزشی این دانش آموزان بپردازد، امید آنکه نتایج حاصل از پژوهش حاضرراهگشای تحقیقات بعدی در حوزه طراحی فضاهای آموزشی ویژه کودکان استثنایی باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.