تحلیل و ارزیابی وضعیت بازاریابی آمیخته ۷p در نهادهای غیرانتفاعی (مطالعه موردی: کتابخانه ها)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل و ارزیابی وضعیت بازاریابی آمیخته ۷p در نهادهای غیرانتفاعی (مطالعه موردی: کتابخانه ها) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل و ارزیابی وضعیت بازاریابی آمیخته ۷p در نهادهای غیرانتفاعی (مطالعه موردی: کتابخانه ها)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل و ارزیابی وضعیت بازاریابی آمیخته ۷p در نهادهای غیرانتفاعی (مطالعه موردی: کتابخانه ها)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل و ارزیابی وضعیت بازاریابی آمیخته ۷p در نهادهای غیرانتفاعی (مطالعه موردی: کتابخانه ها) :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هر سازمانی بنابراهداف خود در تلاش است تا نیازهای جامعه ی مخاطبش را با ارائه محصولات یا خدمات مربوطه برآورده سازد.براین اساس بازاریابی یا marketing ابزار مدیریتی می باشد که در تلاش است بوسیله ی یک سری مبادلات این نیازها را مرتفعسازد. اهمیت مفهوم بازاریابی در کتابخانه ها به این دلیل است که بنابر گفته ی رانگاناتان کتابخانه ارگانیسمی زنده و پویاست کههمواره سعی در جذب کاربران و توسعه ی خدمات خود دارد و در صورت کم شدن کاربران یا کمبود منابع مالی می تواند با مشکلمواجه شود. در فرایند بازاریابی برخلاف دیدگاه عموم هدف تنها افزایش سود و فروش محصولات نمی باشد، بلکه جلب و افزایشرضایت مشتریان و مراجعه مداوم آنها به سازمان و تقاضای کالا یا خدمت را به دنبال خواهد داشت. در صورتیکه مهمترینمحصول یک کتابخانه را دانش و اطلاعات بدانیم، خواهیم دید در طی دوران اخیر دولت ها چه سرمایه گذاریهای هنگفتی جهتمدیریت اطلاعات و دانش کردهاند و بسیاری از مسائل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشورها نیز بدان وابسته گشتهاست که همین موجب پررنگتر شدن نقش سازمانهای دانش مدار نظیر کتابخانه ها شده است. در واقع فنون بازاریابی می تواننددر تبدیل چالش های فراروی کتابخانه ها به فرصت، به کتابداران و متخصصان این حوزه کمک کنند، که یکی از بارزترین چالش-های کتابخانه های ایران، کمبود مخاطب و پایین بودن آمار مراجعه به این کتابخانه ها است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.