تاثیر عوامل محیطی و زمان برنامه بر روی عملکرد بازاریابی سبز با توجه به نقش میانجی تعهد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر عوامل محیطی و زمان برنامه بر روی عملکرد بازاریابی سبز با توجه به نقش میانجی تعهد دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر عوامل محیطی و زمان برنامه بر روی عملکرد بازاریابی سبز با توجه به نقش میانجی تعهد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر عوامل محیطی و زمان برنامه بر روی عملکرد بازاریابی سبز با توجه به نقش میانجی تعهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر عوامل محیطی و زمان برنامه بر روی عملکرد بازاریابی سبز با توجه به نقش میانجی تعهد :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

امروزه، شرکتها و موسساتی میتوانند در عرصه رقابت بیش از پیش موفق باشند که نیازها و خواسته های مشتریان خود رابهتر از رقبا شناسایی نموده باشند. یکی از نیازهای مصرف کنندگان امروزی توجه شرکتها به مفاهیم بازاریابی سبز می باشد.بسیاری از شرکتهای پیشرو در پی این هستند با استقرار مکانیزم های بازاریابی سبز سعی بر این داشته باشند به مزیت رقابتیدست یابند. هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی رابطه بین برنامه های زمانی، استراتژی های محیطی بر عملکرد بازاریابی سبز باتوجه به نقش میانجی تعهد منابع، بوده است. روش تحقیق پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی، از نظر ماهیت از جملهپژوهش های توصیفی- پیمایشی بوده است. جامعه آماری این تحقیق کارکنان ستادی بانک ملی بوده است که حجم آنها در این پژوهش برابر با ۲۶۰ نفر بوده است که با استفاده از استفاده از فرمول کوکران حجم نمونه برابر با ۱۵۵ نفر تعیین شده بود.برای انتخاب اعضای نمونه تحقیقاتی محقق از روش نمونه گیری تصادفی ساده در این پژوهش استفاده کرده بود. برایگردآوری داده ها نیز محقق از پرسشنامه استاندارد که روایی و پایایی آن مورد تایید بوده است، استفاده کرده بود. برای تجزیه وتحلیل داده های گردآوری شده در این پژوهش از نرم افزار Smart PLS استفاده گردیده بود. نتایج به دست آمده از اینپژوهش گویای این بوده است که رابطه معنی داری بین برنامه های زمانی و عملکرد بازاریابی سبز وجود دارد، همچنین نتایج بهدست آمده نیز گویای این بوده است استراتژی های محیطی نیز رابطه معنی داری با عملکرد بازاریابی سبز دارد. از سوی دیگرنقش میانجی تعهد منابع در رابطه بین برنامه های زمانی و عملکرد بازاریابی سبز مورد تایید واقع نشده بود این در حالی استکه نقش میانجی تعهد منابع در رابطه بین استراتژی های محیطی و عملکرد بازاریابی سبز مورد تایید می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.