بررسی ارتباط خصیصه های شخصیتی و سبک های تصمیم گیری مصرف کننده در بازار لوازم خانگی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ارتباط خصیصه های شخصیتی و سبک های تصمیم گیری مصرف کننده در بازار لوازم خانگی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ارتباط خصیصه های شخصیتی و سبک های تصمیم گیری مصرف کننده در بازار لوازم خانگی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارتباط خصیصه های شخصیتی و سبک های تصمیم گیری مصرف کننده در بازار لوازم خانگی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ارتباط خصیصه های شخصیتی و سبک های تصمیم گیری مصرف کننده در بازار لوازم خانگی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

ویژگیهای شخصیتی، روش مصرف کننده را برای پردازش اطلاعات از محیط خارج تعیین می کند. از جمله سبک های تصمیم گیریمصرف کنندگان که توسط اسپرولز و کندال مطرح شده می توان به سبک های کمال گرایی، برند گرایی، مدگرایی، لذت گرایی، ارزش گرایی،تکانشگری، سردرگمی و عادت گرایی اشاره کرد. نمونه ی آماری شامل ۳۸۵ نفر از مصرف کنندگان بازار لوازم خانگی بود که به طور تصادفیانتخاب شدند. یافته های پژوهش مبین آن است که بین ویژگی های شخصیتی برونگرایی، سازگاری، مسئولیت پذیری و باز بودن نسبت بهتجارب جدید و سبک های تصمیم گیری ارتباط معناداری وجود دارد. این در حالی است که بین ویژگی شخصیتی روان رنجور خویی وسبک های تصمیم ارتباط معناداری وجود نداشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.