مدیریت بهینه انرژی خودروهای برقی متصل به شبکه توزیع با استفاده از روش کنترل غیر خطی مود لغزشی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت بهینه انرژی خودروهای برقی متصل به شبکه توزیع با استفاده از روش کنترل غیر خطی مود لغزشی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت بهینه انرژی خودروهای برقی متصل به شبکه توزیع با استفاده از روش کنترل غیر خطی مود لغزشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت بهینه انرژی خودروهای برقی متصل به شبکه توزیع با استفاده از روش کنترل غیر خطی مود لغزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت بهینه انرژی خودروهای برقی متصل به شبکه توزیع با استفاده از روش کنترل غیر خطی مود لغزشی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

با مطرح شدن بحث شبکه های هوشمند در سیستم های قدرت، ایجاد سازگاری بین شبکه و حضور خودروهای برقی بعنوان یک پدیده جدید، که دارای پیامدهای مختلف مثبت و منفی است، بسیار حیاتی می باشد. مسئلهکاهش آلودگی و مسائل مربوط به اقتصاد برق، باعث پیشرفت عظیمی در زمینه خودروهای الکتریکی گردید. توسعه زیرساخت های هوشمند، فرصتی را برای مدیریت این مشکل با هماهنگ سازی شارژ خودروها فراهم می کند، تا از عهده عوامل افزایش تقاضای انرژی در آینده مانند خودروهای الکتریکی و کنترل بار در شبکه های هوشمند و پیکزدایی تقاضا برآیند. به منظور دستیابی به اهداف مورد نظر برای استفاده از یک خودروی برقی متصل به شبکه و استفاده از آن در شبکه توزیع، بایستی مدلسازی مناسبی از خودرو شامل ذخیره سازهای انرژی، مبدل های الکترونیک قدرت و پیاده سازی روش های کنترلی ایجاد نمود. در این مقاله شبیه سازی دینامیکی و کنترل یک خودروی برقی متصل به شبکه با هدف ایجاد یک بستر سازی مناسب برای کنترل پخش توان ارائه می شود و شبیه سازی ساختار انتقال توان خودرو برقی متصل به شبکه، شامل منابع تولید توان و مبدل های الکترونیک قدرت انجام می شود. سپس با طراحی کنترل کننده مقاوم مود لغزشی برای مبدل های الکترونیک قدرت، ساختار انتقال توان خودور مورد ارزیابی قرار می گیرد. همچنین ارزیابی و تحلیل خودرو در حالت متصل به شبکه و تامین توان بار و جبران سازی توان راکتیو بطور کامل بررسی می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.