استفاده از بتن غلتکی در روسازی راه و مقایسه با روسازی آسفالتی از دیدگاه مدیریت ساخت (مطالعه موردی پروژه احداث کنارگذر باغملک در استان خوزستان )


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 استفاده از بتن غلتکی در روسازی راه و مقایسه با روسازی آسفالتی از دیدگاه مدیریت ساخت (مطالعه موردی پروژه احداث کنارگذر باغملک در استان خوزستان ) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد استفاده از بتن غلتکی در روسازی راه و مقایسه با روسازی آسفالتی از دیدگاه مدیریت ساخت (مطالعه موردی پروژه احداث کنارگذر باغملک در استان خوزستان )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی استفاده از بتن غلتکی در روسازی راه و مقایسه با روسازی آسفالتی از دیدگاه مدیریت ساخت (مطالعه موردی پروژه احداث کنارگذر باغملک در استان خوزستان )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن استفاده از بتن غلتکی در روسازی راه و مقایسه با روسازی آسفالتی از دیدگاه مدیریت ساخت (مطالعه موردی پروژه احداث کنارگذر باغملک در استان خوزستان ) :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

انتخاب نوع روسازی یک دانش و روش کامل و دقیق ندارد، ولی برای انتخاب نوع روسازی یک فرد باید فاکتورهای فنی و اقتصادی از قبیل حجم ترافیک،هزینه، نوع خاک، شرایط آب و هوایی، مواد و مصالح، ملاحظات ساخت و ساز، نگهداری و مسائل زیست محیطی را در نظر بگیرد. فرآیند انتخاب ممکن است به وسیله مقایسه طراحی سازه ای برای یک یا چند نوع روسازی از طریق تجربی یا تئوری صورت گیرد. برآورد های مقایسه هزینه می تواند به طرح های مختلف روسازی برای فرآیند تصمیم گیری اعمال شود. یک نوع از روسازی هایی که امروزه در بسیاری از کشورهای جهان مورد استفاده قرار می گیرد، روسازی بتنی است که در ایران، به دلیل ارزان بودن قیر تاکنون مورد توجه و استفاده نبوده است. با این حال با توجه به کم شدن منابع نفت و حذف یارانه ها از قیر و افزایش هزینه آسفالت، استفاده از روسازی های بتنی در ایران نیازمند بررسی و توجه است. هدف کلان این مقاله مقایسه و ارزیابی جنبه های فنی، اجرائی و اقتصادی روسازی بتن غلتکی با روسازی آسفالتی از دیدگاه مدیریت ساخت می باشد و در نهایت با انجام مطالعه موردی در پروژه کنارگذر باغملک در استان خوزستان به عنوان یک ساختگاه خاص، بر اساس نتایج به دست آمده سایر مزایا و معایب یک نوع روسازی (بتن غلتکی و آسفالتی) ارائه شده و استفاده از این نوع لایه های روسازی به عنوان یک الگوی پیشنهادی مناسب در اختیار کارفرمایان، مشاوران و شرکت های پیمانکاری قرار می گیرد. نتایج مطالعات نشان می دهد که جایگزینی بتن آسفالتی با بتن غلتکی جهت استفاده به عنوان لایه رویه روسازی راه، می تواند یک راه حل مناسب فنی و اقتصادی، برای این مسیر باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.