تدوین الگوی ارزشیابی دوره های آموزشی شهروندان درمرکزآموزش و مشاوره گل وگیاه منطقه ۱۴ شهرداری تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تدوین الگوی ارزشیابی دوره های آموزشی شهروندان درمرکزآموزش و مشاوره گل وگیاه منطقه ۱۴ شهرداری تهران دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تدوین الگوی ارزشیابی دوره های آموزشی شهروندان درمرکزآموزش و مشاوره گل وگیاه منطقه ۱۴ شهرداری تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تدوین الگوی ارزشیابی دوره های آموزشی شهروندان درمرکزآموزش و مشاوره گل وگیاه منطقه ۱۴ شهرداری تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تدوین الگوی ارزشیابی دوره های آموزشی شهروندان درمرکزآموزش و مشاوره گل وگیاه منطقه ۱۴ شهرداری تهران :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
هدف این تحقیق تدوین الگوی ارزشیابی دوره های آموزشی شهروندان درمرکزآموزش و مشاوره گل وگیاه منطقه ۱۴ شهرداری تهران بر اساس الگوی کرک پاتریک بود این تحقیق به لحاظ هدف کاربردی و از نظر گردآوری داده ها از نوع تحقیقات توصیفی پیمایشی می باشد جامعه آماری این تحقیق شهروندان شرکت کننده در دوره های آموزشی مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه منطقه ۱۴ شهرداری تهران بود برای تعیین حجم نمونه از فرمول کوکران استفاده شد و حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران محاسبه شد n=380 که از این تعداد ۳۶۴ پرسشنامه عودت داده شد در این پژوهش برای سنجش تایید روایی ابزار تحقیق از نظرت متخصصان و محققان و اساتید ترویج و آموزش کشاورزی پس از چند مرحله اصلاح و بازنگری استفاده شد پایایی ابزار پژوهش با استفاده از ضریب اطمینان آلفای کرونباخ ۸۳% تایید گردید در این تحقیق از پرسشنامه برای گردآوری اطلاعات استفاده شد به منظور دستیابی به اهداف تحقیق و سوالات از آمار توصیفی فراوانی میانگین واریانس انحراف از معیار و آمار استنباطی استفاده شد نتایج بررسیها نشان داد که اکثریت پاسخگویان نتایج برگزاری دوره های آموزشی خوب و برگزاری این دوره ها تاثیر مثبتی داشته و رفتار آنها در نتیجه شرکت در کلاس های آموزشی تغییر نموده است و اکثریت عنوان نمودند که میزان یادگیری آنها دانش و مهارت بعد از دوره های آموزشی در سطح خیلی زیاد افزایش پیدا کرده و میزان رصایت آنها از دوره های آموزشی در سطح متوسط می باشد نتایج ضرایب همبستگی نشان داد که بین متغیرهای واکنش فراگیران میزان یادگیری تغییر رفتار و نتایج برگزاری دوره های آموزشی با متغیر وابسته اثر بخشی دوره های آموزشی رابطه معنی داری بدست آمد و نتایج این بررسی نشان داد که این متغیرهای پیش بین واکنش فراگیران میزان یادگیری تغییر رفتار ۶۱/۴% ۰/۶۱۴ – R2 ضریب تعیین از میزان نوسانات متغیر وابسته را تعیین می کنند و بقیه مرتبط به سایر عوامل می باشد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.