واکاوی عناصر هویتی بر رفتار مصرف کننده (بر اساس نظریه مقوله بندی هنری تاجفل و ریچارد جنکینز)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 واکاوی عناصر هویتی بر رفتار مصرف کننده (بر اساس نظریه مقوله بندی هنری تاجفل و ریچارد جنکینز) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد واکاوی عناصر هویتی بر رفتار مصرف کننده (بر اساس نظریه مقوله بندی هنری تاجفل و ریچارد جنکینز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی واکاوی عناصر هویتی بر رفتار مصرف کننده (بر اساس نظریه مقوله بندی هنری تاجفل و ریچارد جنکینز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن واکاوی عناصر هویتی بر رفتار مصرف کننده (بر اساس نظریه مقوله بندی هنری تاجفل و ریچارد جنکینز) :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

افراد معمولاً بر اساس جنسیت، مذهب، گرایشات سیاسی و ملی شان نسبت به گروه های مختلفی احساس تعلق می کنند. با این حال، اینکه آیا عضویت در یک گروه خاص، واقعا منجر به رفتار معطوف و متمایل به آن گروه شود، بستگی به درجه ای دارد که فرد در آن گروه خاص احساس هویت می کند. هدف از مطالعه حاضر واکاوی عناصر هویتی موثر بر رفتار مصرف کننده بر اساس نظریه مقوله بندی هنری تاجفل و ریچارد جنکینز می باشد. بدین منظور با استفاه از روشی کتابخانه ای نظیریه مقوله بندی تاجفل و جنکینز، تئوری هویت اجتماعی، هویت ملی، جهان وطن گرایی و ملی گرایی مصرف کننده بعنوان برخی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر قصد خرید بعنوان یکی از اساسی ترین شاخصه های رفتار مصرف کننده مورد واکاوی قرار گرفته و در انتها ضمن پیشنهاد مدلی مفهومی در راستای بررسی اثر این متغیرها بر قصد خرید در جمع بندی به اهمیت توجه به این متغیرها در جوامع درجوامع و صنایع مختلف اشاره شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.