نقش تعدیل کنندگی گسترش بازارهای صادراتی در ارتباط بین مهارت های کارآفرینی در همکاری بین مدیران و تبادل دانش (مورد مطالعه: شرکت های صادراتی کرمانشاه در سال ۱۳۹۴)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش تعدیل کنندگی گسترش بازارهای صادراتی در ارتباط بین مهارت های کارآفرینی در همکاری بین مدیران و تبادل دانش (مورد مطالعه: شرکت های صادراتی کرمانشاه در سال ۱۳۹۴) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش تعدیل کنندگی گسترش بازارهای صادراتی در ارتباط بین مهارت های کارآفرینی در همکاری بین مدیران و تبادل دانش (مورد مطالعه: شرکت های صادراتی کرمانشاه در سال ۱۳۹۴)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش تعدیل کنندگی گسترش بازارهای صادراتی در ارتباط بین مهارت های کارآفرینی در همکاری بین مدیران و تبادل دانش (مورد مطالعه: شرکت های صادراتی کرمانشاه در سال ۱۳۹۴)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش تعدیل کنندگی گسترش بازارهای صادراتی در ارتباط بین مهارت های کارآفرینی در همکاری بین مدیران و تبادل دانش (مورد مطالعه: شرکت های صادراتی کرمانشاه در سال ۱۳۹۴) :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

از آنجا که این پژوهش به دنبال مطالعه ارتباط بین مهارت های کارآفرینی در همکاری بین مدیران و تبادل دانش با نقش تعدیل کنندگی، گسترش بازارهای صادراتی است، لذا ماهیت تحقیق توصیفی و از نوع پیمایشی می باشد و به صورت مقطعی انجام گرفته است. این پژوهش از نظر هدف در زمره پژوهش های کاربردی قرار دارد و از نظر فرآیند اجرا از نوع اجرا از نوع پژوهش های کمی می باشد و از نظر منطق اجرا قیاسی است. از مجموع شرکت های صادراتی استان کرمانشاه، شرکت هایی مدنظر بودند که از خدمات الکترونیکی گمرکات استان کرمانشاه در سال ۱۳۹۴ برای مبادله کالا استفاده می کنند. با توجه به محدوده بودن جامعه آماری، برای بدست آوردن حجم نمونه از فرمول محاسبه حجم نمونه برای جامعه محدود استفاده گردید. که بر اساس فرمول مربوطه حجم نمونه برابر ۹۵ گردید. در پژوهش حاضر، به منظور بررسی رابطه بین متغیرهای مستقل و وابسته و بررسی فرضیه های تحقیق با استفاده از نرم افزار (SPSS22) همچنین به منظور آزمون مجموعه روابط بین مهارت های کارآفرینی در همکاری بین مدیران و تبادل دانش با استفاده از نرم افزار آموس معادلات ساختاری (Amos20) روابط بین متغیرها معادل سازی شد. نتایج حاکی از عدم رد کلیه فرضیات بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.